Volvo

Nya bilar och gamla bilar
Johan Gustavsson

Post by Johan Gustavsson »

outhärdligt har det redan vare ett tag :lol: men men den kommer väll snart eftersom att robert säger att det bara är lite små fix kvar :)
Robert Sahlstedt

Post by Robert Sahlstedt »

Jag hoppas alla blir glada och nöjda nu! :wink:

Väntan är över!
Christian Larsson

Post by Christian Larsson »

Fy fan va kul, nu vet jag vad jag ska göra ikväll :D

Tusen tack!
Robin Nilsson

Post by Robin Nilsson »

jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
äntligen en 242 att köra
Robin"Speakern"Nilsson
Folkrace speaker från Östergötland.
Depåspeaker STCC 2013
Robin Nilsson

Post by Robin Nilsson »

trevligt att man kan ha ett voc stuk på bilen med en långsammare physic kan man köra lite voc skitbra jobbat robert som alltid extremt välbyggt tack/Robin Nilsson
Robin"Speakern"Nilsson
Folkrace speaker från Östergötland.
Depåspeaker STCC 2013
Jimmy Alfredsson

Post by Jimmy Alfredsson »

Tur man inte jobbar idag :D
Håkan Pettersson

Post by Håkan Pettersson »

som en 240 så går det oftast att köra med även efter ett par rullningar :D nu ska man bara lära sig att köra den utan att snurra vid varannan sväng

Tack Robert :D
Göran Adolfsson

Post by Göran Adolfsson »

Robert Sahlstedt du är ju helt otroligt duktig, vilken upplevelse du har lyft spelet till en helt ny division.............

Hälsningar Adolfsson och Bandgren.
Martin Jonsson

Post by Martin Jonsson »

Helt jävla otroligt!!! Faan faan faan va jävla grym du e!! Nu ska man bara lära sig att hantera den, men det passar bra att man e sjukskriven i en månad :lol:
Erik Lind

Post by Erik Lind »

Robert, a god among men... Sjukt bra bil det här alltså! Renderingen av bilen med alla delar upplagda bredvid är bland det snyggaste jag sett i 3d-väg. Nu ska vi göra skins! 8)
Volvo Original Cup 2008, watch out!
Björn Borgqvist

Tack!

Post by Björn Borgqvist »

Tack Robert!
Helt sanslöst bra. Med G25 och H-shifter pluginet är det helt underbart att köra :D

Går det att byta till den fyrväxlade lådan på något vis?
Robert Sahlstedt

Post by Robert Sahlstedt »

Den 5-växlade lådan som sitter i har samma utväxling på 1an till 4an som den vanliga dogbox-lådan, med 1.0 på 4an. Sedan har jag ställt så att om man ändrar utväxling i setupen så väljer man mellan 5.43 - 5.28 - 5.13 i slutväxel. Vill ni köra 4-växlat så kan ni alltså ställa om till 5.13 på slutväxeln och helt enkelt inte använda 5an. :wink:
Erik Persson

Post by Erik Persson »

Och för er som inte har gjort det redan. Ta er några minuter och kolla på den rendering Robert gjort. Och kolla detaljerna. Jag kan inte titta mig less på den bilden. Har säkert kollat i en timme på den sammanlagt sedan jag fick den. Jag har sagt det förut Robert, men den modellen är helt fantastisk. Jag hittar inte ord.
Marcus Jansson

Post by Marcus Jansson »

så sant Erik!!! Helt underbar, börjar lära mig den nu! finns de nöe bättre än o ligga me bakdäcket i diket och höra vrålet på 6000 varv moahahaha de här är underbart!
Niclas Jagerhult

m

Post by Niclas Jagerhult »

Har rpecis kollat rendern. Heelt sjuuukt...=D=D Nu jäklar ska det ut å gasas i virt skogen!
//Jaeger
Post Reply