trevligt att man kan ha ett voc stuk på bilen med en långsammare physic kan man köra lite voc skitbra jobbat robert som alltid extremt välbyggt tack/Robin Nilsson
Robin"Speakern"Nilsson
Folkrace speaker från Östergötland.
Depåspeaker STCC 2013
Helt jävla otroligt!!! Faan faan faan va jävla grym du e!! Nu ska man bara lära sig att hantera den, men det passar bra att man e sjukskriven i en månad
Robert, a god among men... Sjukt bra bil det här alltså! Renderingen av bilen med alla delar upplagda bredvid är bland det snyggaste jag sett i 3d-väg. Nu ska vi göra skins!
Den 5-växlade lådan som sitter i har samma utväxling på 1an till 4an som den vanliga dogbox-lådan, med 1.0 på 4an. Sedan har jag ställt så att om man ändrar utväxling i setupen så väljer man mellan 5.43 - 5.28 - 5.13 i slutväxel. Vill ni köra 4-växlat så kan ni alltså ställa om till 5.13 på slutväxeln och helt enkelt inte använda 5an.
Och för er som inte har gjort det redan. Ta er några minuter och kolla på den rendering Robert gjort. Och kolla detaljerna. Jag kan inte titta mig less på den bilden. Har säkert kollat i en timme på den sammanlagt sedan jag fick den. Jag har sagt det förut Robert, men den modellen är helt fantastisk. Jag hittar inte ord.
så sant Erik!!! Helt underbar, börjar lära mig den nu! finns de nöe bättre än o ligga me bakdäcket i diket och höra vrålet på 6000 varv moahahaha de här är underbart!