Real rally

Allt som inte har med spelet att göra
Kim Gustafsson

Post by Kim Gustafsson »

nu är man uppe! snart börjar resan mot anderslöv! :D
Kim Gustafsson

Post by Kim Gustafsson »

och nu är man hemma :lol:
Mattias Ahlstrom

Post by Mattias Ahlstrom »

Fredrik Wengberg wrote:
Mattias Ahlstrom wrote:
Fredrik Wengberg wrote:Jag har också tänkt att ta mig ut och titta, blir nog som vanligt vid P18 på fredgadskvällen(brukar parkera vid gamla terräng banan), sen får jag se vad jag hamnar på lördagen.
Hoppas man träffar på någon av er i skogen.
Om du ska till P18 kan du ju ta dig till servicen och säga hej.
Skall försöka att fixa det, du åker med Myrdahl eller?
Vet du vart servicen kommer att vara? Miloverkstaden eller?
Ja, jag åker med Myrdahl. Jag antar att servicen kommer vara på kaserngården innanför vakten. Det lär du inte missa.
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Ja vädret var ju helt underbart i Anderslöv :wink: Fan va skönt när man sitter i skogen o käkar sina special rallymackor o kollar in bilarna .
Fast vägarna var ju riktigt dåliga på sina håll.
Absolut bäst ladd hade Rickie Borgström o Kristian Johansson iaf där vi stod.
(SS1+SS3)
Blev lite överraskad av Thord Johanssons framfart (1:a GrH)
Ljudet i RX7 var ju också skön att höra :wink:

Kim // Hadarson hade väll inte en super dag :roll:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Robert Sahlstedt

Post by Robert Sahlstedt »

Mattias Ahlstrom wrote:Ja, jag åker med Myrdahl. Jag antar att servicen kommer vara på kaserngården innanför vakten. Det lär du inte missa.
Kommer nog leta mig dit jag med. Och ifall nån ser en metallic-röd Impreza GT parkerad i närheten av nån SS så är det antagligen jag som är ute och kollar, om det nu inte är den andra med den färgen som jag sett på ön :wink:
Mattias Ahlstrom

Post by Mattias Ahlstrom »

Robert Sahlstedt wrote:
Kommer nog leta mig dit jag med. Och ifall nån ser en metallic-röd Impreza GT parkerad i närheten av nån SS så är det antagligen jag som är ute och kollar, om det nu inte är den andra med den färgen som jag sett på ön :wink:
Så du har fått tag i en! Tyckte jag såg dig i en metallicröd, körandes i Endre. Då hade jag kanske inte så fel då... Sjysst.
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Nu är Asconan lackad och nästan klar för nya bataljer. Ska bara dit lite dekaler innan racet den 18/4 Västerås

http://onkamomotorsport.multiply.com/ph ... Team_%2330

http://onkamomotorsport.multiply.com/ph ... Team_%2329

Han med en liten test också. Foto gubben ville ha lite live film. Janne ställde upp som vanligt. Schysst lillebror :wink: :D

Rasmus Persson

Post by Rasmus Persson »

Någon ska till Himpan imorn ? :P
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Kim Gustafsson

Post by Kim Gustafsson »

Anders Alm wrote:Ja vädret var ju helt underbart i Anderslöv :wink: Fan va skönt när man sitter i skogen o käkar sina special rallymackor o kollar in bilarna .

Kim // Hadarson hade väll inte en super dag :roll:
Vädret var underbart! var ute och kollade på ss1 och ss8 ^^. fast det drog allt lite kallt när man stog och fotade på ss8 :lol:

Hadarsson hade inte direkt någon superdag :roll: men. vi vänder på allt lite och ser det som ett test efter att vi fixat motorn lite ;). och motormässigt gick den Mycket bättre nu! tror det var en 30hk mer iaf och lite mer i vrid! duger väll i en Gammal opel :D 8)

samt att nu i veckan har det ändrats lite på väghållningen! så vänta bara anders! vänta bara :lol:
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Rasmus Persson wrote:Någon ska till Himpan imorn ? :P
Yes va där med nästan hela Rookie racing teamet plus Fredda Levstad :D
Andreas Karlsson

Post by Andreas Karlsson »

då sprang du säkert på johan Gustavsson också, han hade visst snubblat över rookie racing folket sade han :P
Johan Gustavsson

Post by Johan Gustavsson »

Andreas Karlsson wrote:då sprang du säkert på johan Gustavsson också, han hade visst snubblat över rookie racing folket sade han :P
Fick höra efter att vi hade stått 15m ifrån varandra men vi prata aldrig :) Rasmus persson hitta jag dock i slutet :)
Andreas Karlsson

Post by Andreas Karlsson »

snart dags att skaffa typ RBRserien kepsar eller nåt så vi kan känna igen varandra i skogen ;)
Rasmus Persson

Post by Rasmus Persson »

Johan Gustavsson wrote:
Andreas Karlsson wrote:då sprang du säkert på johan Gustavsson också, han hade visst snubblat över rookie racing folket sade han :P
Fick höra efter att vi hade stått 15m ifrån varandra men vi prata aldrig :) Rasmus persson hitta jag dock i slutet :)
Jag kollade säkert på dej Johan 50 gånger sen konstaterade att det var du . Sen skulle jag precis gå fram till dig och då rullade ju Jonas så jag sprang och kollade så att dom var okej ... men men roligt att ses , Tror Rasmus Harrström var där också ?
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Andreas Karlsson wrote:snart dags att skaffa typ RBRserien kepsar eller nåt så vi kan känna igen varandra i skogen ;)
Hade en ide om svart t-shirts med rbrseriens logo på bröstet och sen kanske medlemsnr. och namn på ryggen. Men fick inget gehör för det. Kanske dags o ta upp det igen, Då kunde man kanske lägga till en 20:a eller nåt till dom som håller i trådarna i rbrserien, plus vad själva tröjan med tryck mm kostar :idea: :?:
Någon här som känner någon som håller på med sånt? Vill kanske höra vad det skulle kosta mm :?:
Post Reply