Real rally
- Kim Gustafsson
- Kim Gustafsson
- Mattias Ahlstrom
Ja, jag åker med Myrdahl. Jag antar att servicen kommer vara på kaserngården innanför vakten. Det lär du inte missa.Fredrik Wengberg wrote:Skall försöka att fixa det, du åker med Myrdahl eller?Mattias Ahlstrom wrote:Om du ska till P18 kan du ju ta dig till servicen och säga hej.Fredrik Wengberg wrote:Jag har också tänkt att ta mig ut och titta, blir nog som vanligt vid P18 på fredgadskvällen(brukar parkera vid gamla terräng banan), sen får jag se vad jag hamnar på lördagen.
Hoppas man träffar på någon av er i skogen.
Vet du vart servicen kommer att vara? Miloverkstaden eller?
- Anders Alm
Ja vädret var ju helt underbart i Anderslöv
Fan va skönt när man sitter i skogen o käkar sina special rallymackor o kollar in bilarna .
Fast vägarna var ju riktigt dåliga på sina håll.
Absolut bäst ladd hade Rickie Borgström o Kristian Johansson iaf där vi stod.
(SS1+SS3)
Blev lite överraskad av Thord Johanssons framfart (1:a GrH)
Ljudet i RX7 var ju också skön att höra
Kim // Hadarson hade väll inte en super dag

Fast vägarna var ju riktigt dåliga på sina håll.
Absolut bäst ladd hade Rickie Borgström o Kristian Johansson iaf där vi stod.
(SS1+SS3)
Blev lite överraskad av Thord Johanssons framfart (1:a GrH)
Ljudet i RX7 var ju också skön att höra

#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Robert Sahlstedt
Kommer nog leta mig dit jag med. Och ifall nån ser en metallic-röd Impreza GT parkerad i närheten av nån SS så är det antagligen jag som är ute och kollar, om det nu inte är den andra med den färgen som jag sett på önMattias Ahlstrom wrote:Ja, jag åker med Myrdahl. Jag antar att servicen kommer vara på kaserngården innanför vakten. Det lär du inte missa.

- Mattias Ahlstrom
Så du har fått tag i en! Tyckte jag såg dig i en metallicröd, körandes i Endre. Då hade jag kanske inte så fel då... Sjysst.Robert Sahlstedt wrote:
Kommer nog leta mig dit jag med. Och ifall nån ser en metallic-röd Impreza GT parkerad i närheten av nån SS så är det antagligen jag som är ute och kollar, om det nu inte är den andra med den färgen som jag sett på ön
- Hasse Onkamo
Nu är Asconan lackad och nästan klar för nya bataljer. Ska bara dit lite dekaler innan racet den 18/4 Västerås
http://onkamomotorsport.multiply.com/ph ... Team_%2330
http://onkamomotorsport.multiply.com/ph ... Team_%2329
Han med en liten test också. Foto gubben ville ha lite live film. Janne ställde upp som vanligt. Schysst lillebror
http://onkamomotorsport.multiply.com/ph ... Team_%2330
http://onkamomotorsport.multiply.com/ph ... Team_%2329
Han med en liten test också. Foto gubben ville ha lite live film. Janne ställde upp som vanligt. Schysst lillebror

- Rasmus Persson
- Kim Gustafsson
Vädret var underbart! var ute och kollade på ss1 och ss8 ^^. fast det drog allt lite kallt när man stog och fotade på ss8Anders Alm wrote:Ja vädret var ju helt underbart i AnderslövFan va skönt när man sitter i skogen o käkar sina special rallymackor o kollar in bilarna .

Hadarsson hade inte direkt någon superdag

samt att nu i veckan har det ändrats lite på väghållningen! så vänta bara anders! vänta bara

- Hasse Onkamo
-
- Johan Gustavsson
-
- Rasmus Persson
Jag kollade säkert på dej Johan 50 gånger sen konstaterade att det var du . Sen skulle jag precis gå fram till dig och då rullade ju Jonas så jag sprang och kollade så att dom var okej ... men men roligt att ses , Tror Rasmus Harrström var där också ?Johan Gustavsson wrote:Fick höra efter att vi hade stått 15m ifrån varandra men vi prata aldrigAndreas Karlsson wrote:då sprang du säkert på johan Gustavsson också, han hade visst snubblat över rookie racing folket sade hanRasmus persson hitta jag dock i slutet
// Persson
RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE
Real: Volvo 244 87\" Voc

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE
Real: Volvo 244 87\" Voc

- Hasse Onkamo
Hade en ide om svart t-shirts med rbrseriens logo på bröstet och sen kanske medlemsnr. och namn på ryggen. Men fick inget gehör för det. Kanske dags o ta upp det igen, Då kunde man kanske lägga till en 20:a eller nåt till dom som håller i trådarna i rbrserien, plus vad själva tröjan med tryck mm kostarAndreas Karlsson wrote:snart dags att skaffa typ RBRserien kepsar eller nåt så vi kan känna igen varandra i skogen

Någon här som känner någon som håller på med sånt? Vill kanske höra vad det skulle kosta mm