RBR ONLINE
-
-
- Hasse Onkamo
Hör av dig tidigare nästa gång Markus, så kan ja hjälpa digMarkus Andersson wrote:ne nu skiter jag i det här, hittar inge lösen elller någe, får prova nån annan gång

Gick rätt bra för mig. 3 i klassen PWRC och 7 totalt. Klantade mig nåra gånger på sista, men det är sånt som händer. Får skärpa mig nästa gång istället

Som sakt hör av dig nästa rejs så ficksar vi det. Mvh Hasse
- Hasse Onkamo
- Per Andersson
- Hasse Onkamo
Hitills inga problem. Funkar kanon. Lite nyheter bara. tex så måste du ladda dina setuper innan start och sen kan man inte byta. texPer Andersson wrote:Är det bättre ordning där nu då så man inte lägger pengar på något som det sedan inte går att logga in på eller man blir utslängd efter 3-4 ss
1. för snö
2. för asfalt
3. för grus
och laddar du inte så blir de default setup o de är ju inte lika kul. O man behöver bara betala om man vill köra om VM poäng(WIRC).
- Peter Lundström
Själv så har jag provat att logga in men de står att det är fel (säker på att det är rätt då jag har det sparat) och då har jag testat att göra en ny profil men då står det att mailen redan används
Provade att ta reset lösenord men de funka inte heller och har mailat admin men inget svar så nu skiter jag i RBR Online !!

Provade att ta reset lösenord men de funka inte heller och har mailat admin men inget svar så nu skiter jag i RBR Online !!
- Hasse Onkamo
Dom som inte har registerat sig med sitt riktiga namn innan får göra om det. Det står om det i dom nya reglerna. Funkar inte med MAD SWE längre.Peter Lundström wrote:Själv så har jag provat att logga in men de står att det är fel (säker på att det är rätt då jag har det sparat) och då har jag testat att göra en ny profil men då står det att mailen redan används![]()

- Peter Lundström
Ok!
Det är ju lite knäppt att dom inte tar bort den gamla profilen man har eller mailar om det så man kan ändra sin profil
Då man kan ha sin mail kvar då man reggar sig med riktiga namnet!
Tycker dom är lite nonchiga och har vart mkt problem med att de inte går att få tider (tappar det mellan SS) när man kör mm , men det är mitt tycke det !(annars gör dom ju bra jobb med banorna mm)
Det är ju lite knäppt att dom inte tar bort den gamla profilen man har eller mailar om det så man kan ändra sin profil

Tycker dom är lite nonchiga och har vart mkt problem med att de inte går att få tider (tappar det mellan SS) när man kör mm , men det är mitt tycke det !(annars gör dom ju bra jobb med banorna mm)
- Hasse Onkamo
Håller med om att dom har varit lite struliga emellanåt. men nu tycker ja de funkar okPeter Lundström wrote:Ok!
Det är ju lite knäppt att dom inte tar bort den gamla profilen man har eller mailar om det så man kan ändra sin profil![]()
- Hasse Onkamo
- Christer Wallin
- Hasse Onkamo
- Hasse Onkamo