RBR ONLINE

Enskilda rallyn som inte ingår i några serier.
Markus Andersson

Post by Markus Andersson »

e det "happy easter rally" som e rallyt vi ska köra ?, ser inget lösenord till de
//Mackan
Markus Andersson

Post by Markus Andersson »

ne nu skiter jag i det här, hittar inge lösen elller någe, får prova nån annan gång
//Mackan
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Markus Andersson wrote:ne nu skiter jag i det här, hittar inge lösen elller någe, får prova nån annan gång
Hör av dig tidigare nästa gång Markus, så kan ja hjälpa dig :roll:
Gick rätt bra för mig. 3 i klassen PWRC och 7 totalt. Klantade mig nåra gånger på sista, men det är sånt som händer. Får skärpa mig nästa gång istället :D
Som sakt hör av dig nästa rejs så ficksar vi det. Mvh Hasse
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

De va inte många Svenskar som körde igår kväll??? Ändast jag. Nu får ni rycka upp er. Trodde de skulle vara fler nu när det ändast finns rbr online o tävla i. :shock:
Per Andersson

Post by Per Andersson »

Är det bättre ordning där nu då så man inte lägger pengar på något som det sedan inte går att logga in på eller man blir utslängd efter 3-4 ss :?:
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Per Andersson wrote:Är det bättre ordning där nu då så man inte lägger pengar på något som det sedan inte går att logga in på eller man blir utslängd efter 3-4 ss :?:
Hitills inga problem. Funkar kanon. Lite nyheter bara. tex så måste du ladda dina setuper innan start och sen kan man inte byta. tex
1. för snö
2. för asfalt
3. för grus
och laddar du inte så blir de default setup o de är ju inte lika kul. O man behöver bara betala om man vill köra om VM poäng(WIRC).
Peter Lundström

Post by Peter Lundström »

Själv så har jag provat att logga in men de står att det är fel (säker på att det är rätt då jag har det sparat) och då har jag testat att göra en ny profil men då står det att mailen redan används :x

Provade att ta reset lösenord men de funka inte heller och har mailat admin men inget svar så nu skiter jag i RBR Online !!
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Peter Lundström wrote:Själv så har jag provat att logga in men de står att det är fel (säker på att det är rätt då jag har det sparat) och då har jag testat att göra en ny profil men då står det att mailen redan används :x

Provade att ta reset lösenord men de funka inte heller och har mailat admin men inget svar så nu skiter jag i RBR Online !!
Dom som inte har registerat sig med sitt riktiga namn innan får göra om det. Det står om det i dom nya reglerna. Funkar inte med MAD SWE längre. :?
Peter Lundström

Post by Peter Lundström »

Ok!
Det är ju lite knäppt att dom inte tar bort den gamla profilen man har eller mailar om det så man kan ändra sin profil :roll:
Då man kan ha sin mail kvar då man reggar sig med riktiga namnet!

Tycker dom är lite nonchiga och har vart mkt problem med att de inte går att få tider (tappar det mellan SS) när man kör mm , men det är mitt tycke det !(annars gör dom ju bra jobb med banorna mm)
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Peter Lundström wrote:Ok!
Det är ju lite knäppt att dom inte tar bort den gamla profilen man har eller mailar om det så man kan ändra sin profil :roll:
Då man kan ha sin mail kvar då man reggar sig med riktiga namnet!

Tycker dom är lite nonchiga och har vart mkt problem med att de inte går att få tider (tappar det mellan SS) när man kör mm , men det är mitt tycke det !(annars gör dom ju bra jobb med banorna mm)
Håller med om att dom har varit lite struliga emellanåt. men nu tycker ja de funkar ok
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Vad hände sist C.Wallin. Blev det en liten avåkning eller?? Jag själv kämpade upp mig till en 7:e plats efter en bedrövlig start. Fick fart på Punton till ss 3, sen rullade på ganska bra.
Christer Wallin

Post by Christer Wallin »

Det blev en stooor avåkning i slutet av ss5.Du fick verkligen fart på 1600-spisen på slutet.Grattis till sträcksgern i klassen på ss9.Försökte göra om tiden med en 1600 bil men var långt efter. :(
Vi får ta nya tag på tisdag kväll. :D
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

(RBR Online 22/5) Såg att du bröt Christer Wallin. Jag själv började bra, men sen klantade jag mig på slutet istället. Hamnade på 5:e plats, får väl vara nöjd med det efter omständigheterna :roll:
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Tävling ikväll på rbr.online. Är det någon här som ska gasa där ikväll?
NextRally: 28/11/2007 Baha Turan Memorial | FREE RALLY | not active | pwd: TBA | SS1: 21:15 GMT+1
Post Reply