Svenska Rallyt 2008

Allt som inte har med spelet att göra
Post Reply
Hasse Onkamo

Svenska Rallyt 2008

Post by Hasse Onkamo »

Finns det någon som har en stuga eller rum o hyra ut under svenska rallyt, till 4 rally killar :?: Helst mellan Hagfors o Karlstad :!:
Daniel Molin

Post by Daniel Molin »

Jag fick tag i stuga igår i Forshaga till Svenska. Bodde där en natt när vi åkte tävling i Forshaga förra våren. Inte så stor stuga men 4 bäddar iaf. Helt ok! Tror de hade någon kvar. 350kr natten för stugan.

Forshagaforsens Camping- och Sportfiskecenter
Kolla på http://www.forshaga.se/ o ring turistbyrån fall du är intresserad.
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Daniel Molin wrote:Jag fick tag i stuga igår i Forshaga till Svenska. Bodde där en natt när vi åkte tävling i Forshaga förra våren. Inte så stor stuga men 4 bäddar iaf. Helt ok! Tror de hade någon kvar. 350kr natten för stugan.

Forshagaforsens Camping- och Sportfiskecenter
Kolla på http://www.forshaga.se/ o ring turistbyrån fall du är intresserad.
Tack för tipset :wink:
Emil Andersson

Post by Emil Andersson »

Själv ska vi bo i husvagn
Andreas Karlsson

Post by Andreas Karlsson »

är det någon söderifrån (från sydsidan av vänern altså) som skall upp på svenskan?
jag upptäckte precis att jag lämpligt nog har 4 semesterdagar att ta ut :D
nån som har järnkoll vad det kostar att kolla på sträckorna? (för jag antar att man får betala för det och bara stå på vissa platser av säkerhetsskäl)
Jan Onkamo

Post by Jan Onkamo »

Subaru sverige har fixat biljetter till mig . fick 3st ,jag hasse + en till vem vet jag inte? men Tänkte att Lundström har ju jobbat dag & natt :shock: ,skulle ha den OM han vill annars har jag en över :D
Per Isacsson

Post by Per Isacsson »

Jan Onkamo wrote:Subaru sverige har fixat biljetter till mig . fick 3st ,jag hasse + en till vem vet jag inte? men Tänkte att Lundström har ju jobbat dag & natt :shock: ,skulle ha den OM han vill annars har jag en över :D
Hittar jag bara nåt boende så ska jag upp å kika!!
Så om inte Lundström vill så kanske..... :D
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Vi fick en galen ide om att köra till svenska o hem sen igen (kanske 150 mil) men det blir nog för jobbigt :roll:
Så vi ska nog köra upp på Fredagen o sen ut o titta på lördagen.
Ska bara försöka hitta ett billigt boende en natt ,hyffsat närma rallyt
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Marcus Jansson bor nära. Har inte du plats för oss där hemma:wink: Du kanske vet någon som har :?:
Andreas Karlsson

och jag har en soväck som skall klara ner till -30 så för mig räcker det med ett garage/liknande :D

om jag hittar nån att åka med då...
verkar ju som man bor i fel ände av rallysverige.
och Marcus Strand skall göra lumpen så han lär ju inte åka upp...
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Hasse Onkamo wrote:Marcus Jansson bor nära. Har inte du plats för oss där hemma:wink: Du kanske vet någon som har :?:

Japp Jag såg också det på kartan :lol: Kan du slänga ut dina föräldrar så du får plats för lite trevliga racing kollegor :roll:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Andreas Karlsson

äh.. han har nog ett garage... bara att köpa en byggfläkt och alla som skall dit köper var sin sovsäck :twisted:
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Andreas Karlsson wrote:äh.. han har nog ett garage... bara att köpa en byggfläkt och alla som skall dit köper var sin sovsäck :twisted:
:smt023 Fler :idea:
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Andreas Karlsson wrote:äh.. han har nog ett garage... bara att köpa en byggfläkt och alla som skall dit köper var sin sovsäck :twisted:
Chattade med han nyss. Han har tyvärr ingen plats och vet inte om nått heller :(
Jan Onkamo

Post by Jan Onkamo »

Kent weis var på gokart tävling i gävle dom sov i en verkstads lokal det kan även jag göra skaffa ett stor lokal så kan vi träffas där

han kör rbr med
Post Reply