Jag letade efter modden som tar bort fotograferna men jag hittar ej den
någon som har den

Har dessutom strul med att mina inställningar i options i spelet försvinner

Spelet frågar ju om jag vill spara ändringarna o det gör jag ju

Jag provade det också Torbjörn fast det hjälpte inteTorbjörn Eriksson wrote:tappar med mina inst till g25 ibland när jag startar spelet......
då får jag gå in i options och controler och ta redetect device då hoppar det igång igen !
Du måste köra spelet som Administratör, annars sparas det inte med win 7.Anders Alm wrote:Jag provade det också Torbjörn fast det hjälpte inteTorbjörn Eriksson wrote:tappar med mina inst till g25 ibland när jag startar spelet......
då får jag gå in i options och controler och ta redetect device då hoppar det igång igen !![]()
Ibland försvinner t o m värderna från jag ställt in dom i options till jag går in i tex Ouick rally. Men varje gång jag går ut rbr o går in igen så är dom bortaFattas det något
Har jag glömt att fylla i en bock någonstans
Jag blir snart tokig
Ok men hurTomas Nordins wrote:Du måste köra spelet som Administratör, annars sparas det inte med win 7.Anders Alm wrote:Jag provade det också Torbjörn fast det hjälpte inteTorbjörn Eriksson wrote:tappar med mina inst till g25 ibland när jag startar spelet......
då får jag gå in i options och controler och ta redetect device då hoppar det igång igen !![]()
Ibland försvinner t o m värderna från jag ställt in dom i options till jag går in i tex Ouick rally. Men varje gång jag går ut rbr o går in igen så är dom bortaFattas det något
Jag blir snart tokig
Anders Alm wrote:Mailar över lite screendumpar åt dig senare idag, så du ser hur du ska bocka i.Tomas Nordins wrote:Du måste köra spelet som Administratör, annars sparas det inte med win 7.Anders Alm wrote: Jag provade det också Torbjörn fast det hjälpte inte![]()
Jag blir snart tokig
Ok men hur![]()
Har högerklickat på spelet o valt egenskaper men sen blir det tyvärr grekiska för mig
Alltså jag vill ändra skärmupplösningen i RichardBurnsRally men då frågar W7 om jag vill ersätta den gamla o då trycker jag ok MEN då kommer det att jag blir NEKAD att göra detAnders Alm wrote:Fan nu får jag inte ens spara mina ändringar i anteckningar
![]()
Jag blir snart tokig på detta , hade aldrig sånt här strul med XP
Har varit sugen på att testa det men är osäker på att säkerheten blir för dålig då. Bla hamnar Internet läge skyddat på av , men det kanske spelar mindre rollErik Persson wrote:Man kan stänga av UAC i Win7 också.
Om jag minns rätt:
Gå in under användarkontohanteringen i kontrollpanelen.
Ändra inställningar för UAC.
Dra ner den inställningen till längst ner på stapeln och starta om datorn.
Kanske löser dina problem. Värt att testa.