Rally irl

Allt som inte har med spelet att göra
Kim Gustafsson

Rally irl

Post by Kim Gustafsson »

Nu börjar snart grus säsong :D
Några som ska ner till hörby å kolla på asfalts tävlingen därnere?
själv ska man åka med på himmelstalundsfältet med en herre vid namn sören fransson i en grupp h 240, ska bli skoj, fast han inte kört på typ 20 år ^^. men då körde han daf, och det riktigt snabbt, så vi får se hur det går nu :D
inte speciellt lång åktid, men alltid kul att åka lite riktig rallybil :)

några mer som ska dit? vore kul och se några andra härifårn :D
Tommy Andersson

Post by Tommy Andersson »

Ska förmodligen ner och titta, Brukar vara ett bra sätt att fira påsken på :wink: Hoppas bara det blir bra väder och bra väg.
Markus Andersson

Post by Markus Andersson »

det beror på, om det finns nån från Gotland som ska ditt och har plats i bilen så kommer jag...:)
//Mackan
Daniel Hallsten

Post by Daniel Hallsten »

Himpan kommer ja va på.. Har bara 20min i bilen dit så :D :D
Hellre avåkt än frånåkt
Anders Alm

Kongen

Post by Anders Alm »

Kongen då :?: Är det några som kommer ner :?: för dom flesta som är med här i Svenska RBR-serien är väll uppifrån :wink:
För mig blir det faktiskt upp lite o sen österut . Kan man hoppas på nästan 200 startande :? Hoppas även David Pettersson gör debut med sin super 240+ Henrik Lennartsson i sin nya 940 fy fan va roligt det ska bli :D
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Anders Edkvist

Post by Anders Edkvist »

Visst fan ska man på Himpan...knappa 4 mil bort=) blir både besiktningen på fredag och en heldag på lördagen :D

Känns riktigt bra att irl rallyt snart är igång igen. Kongen är inte heller det en omöjlighet att man far till, bara att hoppas att anmälningarna börjar droppa in. Däremellan så har man ju en sprint i uppsala och en sprint i skänninge man kanske förpassar sig till.

Markus A/// Jag tyckte mig se några "gutar" anmälda också så nog är det några från ön som ska till fastlandet och leka av sig lite. Skriv en rad i forumet på motorsport4sale och fråga om det är någon som har en plats över.

Åter till träningen, den behövs...tyvärr.
Jesper Nilsson

Post by Jesper Nilsson »

Ingen som vet om några tävlingar i södermanland? :roll:
Kim Gustafsson

Post by Kim Gustafsson »

Kongen, jo, det är möjligt att man åker dit, men isånna fall som servis ^^, åker servis åt en herre vid namn peder hadarsson, han kör en gul ascona b. dom som bor runtomkrig småland känner säkert igen honom :D
Edit: om någon ska på ut på kongen och kolla, och om ni har en plats ledig, så följer man gärna med :D
skänninge, Den tävlingen altså! en av dom roligaste tävlingarna på året! :D
tyvärr får man väll säga, så är skilling 50 samma helg, och den tävlingen ingår i energicupen som vi då satsar på :)
Sen himpan, som sagt åker jag men en herre vid namn sören fransson i en grupph 240 :), tror någon vid namn anders åberg? åberg vet jag iallafall, ägde den innan. känner ni igen den kan ni ju alltid komma fram och önska lyckatill :D
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Kim Gustafsson wrote:Kongen, jo, det är möjligt att man åker dit, men isånna fall som servis ^^, åker servis åt en herre vid namn peder hadarsson, han kör en gul ascona b. dom som bor runtomkrig småland känner säkert igen honom :D
Edit: om någon ska på ut på kongen och kolla, och om ni har en plats ledig, så följer man gärna med :D
skänninge, Den tävlingen altså! en av dom roligaste tävlingarna på året! :D
tyvärr får man väll säga, så är skilling 50 samma helg, och den tävlingen ingår i energicupen som vi då satsar på :)
Sen himpan, som sagt åker jag men en herre vid namn sören fransson i en grupph 240 :), tror någon vid namn anders åberg? åberg vet jag iallafall, ägde den innan. känner ni igen den kan ni ju alltid komma fram och önska lyckatill :D
Peder känner jag till brukar ladda rätt bra :D Visste faktiskt inte att Åberg sålt sin 240 men jag har sett att han åkt mycket som kartläsare sista tiden.
Det var ju inte längsen han sålde sin Audi så det är snabba ryck i rallyvärlden
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Daniel Hallsten

Post by Daniel Hallsten »

Åberg har byggt en Grp E Golf som han och Chrille Svensson ska åka RS och Bilsport- Cupen i, enligt vad ja har hört iaf..
Hellre avåkt än frånåkt
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Daniel Hallsten wrote:Åberg har byggt en Grp E Golf som han och Chrille Svensson ska åka RS och Bilsport- Cupen i, enligt vad ja har hört iaf..
Först en hyfsat brutal Audi :lol: sen en tuff 240 :lol: sen Golf GrE :oops:
vad händer med killen :?: :wink:

Ahlström är det inte bara mesar som åker Golf GrE :?: :lol:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Mattias Ahlstrom

Post by Mattias Ahlstrom »

Anders Alm wrote:
Ahlström är det inte bara mesar som åker Golf GrE :?: :lol:
Mesar OCH gotlänningar. :wink: :)
Mattias Ahlstrom

Anders/
Bara så du vet; dina 8 bilar kommer nu bli 8 versioner av Golf grE. :D :D
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Mattias Ahlstrom wrote:Anders/
Bara så du vet; dina 8 bilar kommer nu bli 8 versioner av Golf grE. :D :D
Du är en rolig kille du Mattias :wink: Men då kanske du tar mig :lol:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Mattias Ahlstrom

Anders Alm wrote:Du är en rolig kille du Mattias :wink: Men då kanske du tar mig :lol:
OJ, vad du kommer få jaga..... :)
Post Reply