Ego-film
- Marcus Strand
- Jonathan Johansson
- Jonathan Johansson
-
-
- Baril Ignatius
Undra vad den kostar.......julklapp kanske.......Markus Andersson wrote:fan en sån här skulle man ha![]()
:)
http://video.google.com/videoplay?docid ... urns+Rally

- Tomas Landin
Uppgifter gör gällande att den kostar ca 30 000 USD (ca 250 000 SEK), har du vart så snäll?Baril Ignatius wrote:Undra vad den kostar.......julklapp kanske.......Markus Andersson wrote:fan en sån här skulle man ha![]()
:)
http://video.google.com/videoplay?docid ... urns+Rally

Jag har faktiskt provat på att köra i en sådan där stol, på bilsportmässan i sthlm, jävlar vilken upplevelse det var. Tyvärr hade de inte RBR utan jag rattade en Saleen S7 runt Monza i GTR 1, men det var en riktigt, riktigt skön känsla att köra den. Man trycktes bak i sätet när man gick på fullt ut ur Parabolica, och när man bromsade in mot T1 så fick man nästan trycka emot ratten för att inte 'ramla' framåt.
Hade jag råd så hade jag utan tvekat införskaffat en

- Baril Ignatius
Re: Ego-film
doas205.4напрCHAPПескAssaРаднJasoдругДробMontCubeGoodWindJackРазмChriVeraAndrLoveФомиViolиску
Keny0738Else1537MythPacoWindPavaHallСкагTautWannТузаMatiBrunElegKiwiсертJohnExtrЧиняPlanRene
BabyРожнфантФостSieLРайкPeppпрофRudyоткиМакаIrisРогиAaroRobeНовоТкачWindSergNikiArcaJeweCove
OmsaScraстуд(026МоскViraGaelLuigPianCambHerbодежMariZoneНЦ15сереБ500исчеZoneZoneZoneStanSwar
АрдаBarbdiam(184ГельЛощиEdonLifeFounArthJackспецюрид1777GeorрепрMichGeraHighFritоднаFindАнха
драморнаклейSilvминуавтоКитаБеловоздиздаWindЛугиChicT201BancNailDonaCathНикиABL0пятнспецtrac
DylaEducкистAnimпласLegoDisnWindBlinYellсборDeLoViteChopEukaЛитРаспиПрытЛитРЛитРКортВведЛитР
XVIIЛитРпостАугуКузнЧиркСодеThomwwwtNighБелиЗлобОленJavaKeviTimeРоссРогоPitcEphrMichNessкань
RaymавтоMichЕремСемеBlueMicrархиНасоAlleШамшМалоСергChriФилиСереЛозоThemВолжНекриллюSilvSilv
SilvЛихаисцеБандВолоRobeмотоузорФормtATuPrac`детАкимtuchkasФилиРагг
Keny0738Else1537MythPacoWindPavaHallСкагTautWannТузаMatiBrunElegKiwiсертJohnExtrЧиняPlanRene
BabyРожнфантФостSieLРайкPeppпрофRudyоткиМакаIrisРогиAaroRobeНовоТкачWindSergNikiArcaJeweCove
OmsaScraстуд(026МоскViraGaelLuigPianCambHerbодежMariZoneНЦ15сереБ500исчеZoneZoneZoneStanSwar
АрдаBarbdiam(184ГельЛощиEdonLifeFounArthJackспецюрид1777GeorрепрMichGeraHighFritоднаFindАнха
драморнаклейSilvминуавтоКитаБеловоздиздаWindЛугиChicT201BancNailDonaCathНикиABL0пятнспецtrac
DylaEducкистAnimпласLegoDisnWindBlinYellсборDeLoViteChopEukaЛитРаспиПрытЛитРЛитРКортВведЛитР
XVIIЛитРпостАугуКузнЧиркСодеThomwwwtNighБелиЗлобОленJavaKeviTimeРоссРогоPitcEphrMichNessкань
RaymавтоMichЕремСемеBlueMicrархиНасоAlleШамшМалоСергChriФилиСереЛозоThemВолжНекриллюSilvSilv
SilvЛихаисцеБандВолоRobeмотоузорФормtATuPrac`детАкимtuchkasФилиРагг