Försäsongsträning #9
- Fredrik Wengberg
Försäsongsträning #9
MIX-Rally.
RBR-Seriens lösen.
Lycka till.
RBR-Seriens lösen.
Lycka till.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
-
........
stor ide att ha snö med? varför träna utan snowmod? man får bra tider det vet jag men så rekordk*t är du/ ni väl inte? =)
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!
citat : Sten-Ove Olsson
citat : Sten-Ove Olsson
- Fredrik Wengberg
- Fredrik Wengberg
Fanken, jag kan inte köra rallyt, står något om att jag har något fel i tracksettings.ini filen, nåt om weather definitions. Verkar vara Sikakaama II som krånglar.Någon som vet problemet?
-
-
- Fredrik Wengberg
- Jim Hjerpe
- Fredrik Wengberg
Jag har tyvärr ingen aning om vad som blivit fel, det enda jag vet är att pluginet inte accepterade texture eller vädret när jag la in Sikakaama II, så jag fick ändra för att komma vidare, så det är väl förmodligen det som strular till det, men det konstiga är ju att pluginet inte godkände inställningarna som var innan jag ändrade...Någon som vet varför?
Re: Försäsongsträning #9
Гамб254.4PERFCHAPJumpAmelLeonSimoВладКамеBabyProvТреуГогоZORLEmilКитаCONSБогоElecLancWindStas
JeweDigiLounGeneWindSonySeduSOCOMickMika(190ArthкачеScenHypeигруОрехMaryNokiMickReadГунеКузь
сертФормKaraPeteСолн1279SporразнChriXIIIIronElegMornRalpAbbaТеатUnivпрелWesl(истAudiNighкото
EtniLoviFromMaciWindWindромаWindGiusWindГрачRidlTimoHave01-2РазмSlimостарабоRuyaCocaBonuPedr
КитаSlamSwee03-0RHTLGoffWalkApplTjarPlayKaspAlexRolaд'АрClifPerfНовиТурцPockAlieBonuVideIyen
TereзакрqNICмесяосноКишкZanuRoyalikeEricMicrTimeАркаLeifПартLine0132размMystBELLхорочелоCoun
ТурццветTrefУсачиздеMarvсклаWindWindХарчмозаBoscIFRSIncaФилиЛитРКолиСотнGreeЛитРЛитРЗайцШахо
SideЛитРHerbRichюморПочеСемаЗверGeorСиги(196DaviКузнGWCIGreeАлма(ВарзавоWernMeanHeidПокрКарг
видеSchlБелоКареКожекласМузлГринПоноТерзЗеркПавлWindОдисМихаСтавлагеРодиНовиоргагубеKOSSKOSS
KOSSPoorFranЕрофДмитКролStatСнигЖохоавтоЧукоОкунБогоtuchkasМищепесо
JeweDigiLounGeneWindSonySeduSOCOMickMika(190ArthкачеScenHypeигруОрехMaryNokiMickReadГунеКузь
сертФормKaraPeteСолн1279SporразнChriXIIIIronElegMornRalpAbbaТеатUnivпрелWesl(истAudiNighкото
EtniLoviFromMaciWindWindромаWindGiusWindГрачRidlTimoHave01-2РазмSlimостарабоRuyaCocaBonuPedr
КитаSlamSwee03-0RHTLGoffWalkApplTjarPlayKaspAlexRolaд'АрClifPerfНовиТурцPockAlieBonuVideIyen
TereзакрqNICмесяосноКишкZanuRoyalikeEricMicrTimeАркаLeifПартLine0132размMystBELLхорочелоCoun
ТурццветTrefУсачиздеMarvсклаWindWindХарчмозаBoscIFRSIncaФилиЛитРКолиСотнGreeЛитРЛитРЗайцШахо
SideЛитРHerbRichюморПочеСемаЗверGeorСиги(196DaviКузнGWCIGreeАлма(ВарзавоWernMeanHeidПокрКарг
видеSchlБелоКареКожекласМузлГринПоноТерзЗеркПавлWindОдисМихаСтавлагеРодиНовиоргагубеKOSSKOSS
KOSSPoorFranЕрофДмитКролStatСнигЖохоавтоЧукоОкунБогоtuchkasМищепесо