Då det är 3 st wrc rallyn förutom svenska tycker jag att dom ska ändra namn då det redan finns en VM serie med dessa tävlingar. SM tycker jag ska vara i sverige. Detta är mina förslag till dom 3 nya tävlingarna isf.
Snapphanerallyt, grus. Ingår i supercupen i år och har tidigare haft SM status
ICA-Varvloppet, asfalt. Ingår i supercupen i år. Är nog inget asfalts rally men namnet kändes mest ok att ha som ett asfalts av supercupens rallyn.
Gränsrallyt, grus. Ett rally som är ganska nära där jag bor
Är det inte "Svenska RBR-serien"? Håller helt med att det bör vara svenska tävlingar, vi är ju ändå bara svenskar som är med... ja bortsett från nån Norrbagge då, men de är ju nästan samma sak
Gärna svenska namn, kan man inte köra alla rallyn som körs i SM här? Annars är ju lite mindre lokala tävlingar kul, tex Skepptuna Sprinten eller nåt sånt...eller varför inte Rally Gotland (som kan bestå av Australien sträckor(liknar gotland stundtals))
Svenske navn på løpene er jo egentlig en selvfølge. Og trenger heller ingen norsk runde i dette selv om vi er 3-4 nordmenn her etterhvert. Vi søker jo tross alt til dere for å kjøre og ikke andre veien rundt