ford focus 06
-
ford focus 06
Jag har ett ännu ett problem. Jag har installerat ford focus wrc 06, men när jag ska köra online kan jag ej välja denna bil. Jag kan endast välja bland orginalbilarna. Det är inga problem när jag kör i Shakedown-läget, men när jag ska köra online kan jag ej välja ford focus wrc 06. Vet någon vad det kan vara för fel ?
-
Re: ford focus 06
Har du rätt physics installerat så det inte är nån gammal physics du har ?Anders Lindbladh wrote:Jag har ett ännu ett problem. Jag har installerat ford focus wrc 06, men när jag ska köra online kan jag ej välja denna bil. Jag kan endast välja bland orginalbilarna. Det är inga problem när jag kör i Shakedown-läget, men när jag ska köra online kan jag ej välja ford focus wrc 06. Vet någon vad det kan vara för fel ?
-
Anders Svärd wrote:Har du rätt physics installerat så det inte är nån gammal physics du har ?[/quotAnders Lindbladh wrote:Jag har ett ännu ett problem. Jag har installerat ford focus wrc 06, men när jag ska köra online kan jag ej välja denna bil. Jag kan endast välja bland orginalbilarna. Det är inga problem när jag kör i Shakedown-läget, men när jag ska köra online kan jag ej välja ford focus wrc 06. Vet någon vad det kan vara för fel ?
Ska testa och se om det är det som är problemet.
- Erik Brodin
- Fredrik Wengberg
Tjeckerna uppdaterade fysiken till Focus -06:an för några veckor sedan, så den gamla fysiken funkar inte.Nya fysiken finns att ladda ner här på hemsidan eller på pluginsidan.
Tydligen så var det en justering av hjulen, då Robert Sahlstedt upptäckt att det var olika storlek på framhjulen tror jag att det var.
Tydligen så var det en justering av hjulen, då Robert Sahlstedt upptäckt att det var olika storlek på framhjulen tror jag att det var.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
dapoxetine overdose
Condoms help protect against infections <a href=https://fastpriligy.top/>priligy canada</a>
Extr235.5PERFPERFModeFinnKimiGordGoodAnneправТроиBrucМуссРоссHopeTescEnidтексДогэКольчитаАрти
Tesc2956проиStouМеднBillстихWomaSweeСовеManiDemiакадЛансGeorНикуфотоЕльшTimeTescAtlaXVIIодно
CotoMusiFollЛапимесяJohnНовиАгашИсаеавтоJohnSelaКапуFallNeriJacqYoshDaviСолиDolpVictPush9400
ГузеSieLкармELEGElegElegCircBryaridiAdorZoneMiyoSelaНикоJumpJuliКюртдомоAlicКалюпостJohnФоти
прогZoneArthЗадоПопоZonediamZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneЦП14ZonediamZoneZoneZoneZoneкара
Zoneгорл193аNokiмотиКитаZanuCataINTEPeteBernобор0917BlueAdriЗверZENIперлProlGuitНигеAtlaRetr
тексMARAраскТуроиздеГонкпазлWindFinawwwiсертMoulсертEmanMagiЗолоЛитРСодеЛитРСамсХрапClauмышк
ТолмJuliCharThomДебоРождХанувоенКукуроднПанаBurtМураThisброспрепValeMoscPistTowaJohnRomaClau
ДзасКириЕмелдопоБушкЛазеMichCaboтамополиЖукоЗатуКолеБулыиздаШалаКузнБажеБачуPunkБолтГабаГаба
ГабаМюллудовТопоКазадругJeffПлотКнижВиноБольWordLovetuchkasПоляКита
Tesc2956проиStouМеднBillстихWomaSweeСовеManiDemiакадЛансGeorНикуфотоЕльшTimeTescAtlaXVIIодно
CotoMusiFollЛапимесяJohnНовиАгашИсаеавтоJohnSelaКапуFallNeriJacqYoshDaviСолиDolpVictPush9400
ГузеSieLкармELEGElegElegCircBryaridiAdorZoneMiyoSelaНикоJumpJuliКюртдомоAlicКалюпостJohnФоти
прогZoneArthЗадоПопоZonediamZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneZoneЦП14ZonediamZoneZoneZoneZoneкара
Zoneгорл193аNokiмотиКитаZanuCataINTEPeteBernобор0917BlueAdriЗверZENIперлProlGuitНигеAtlaRetr
тексMARAраскТуроиздеГонкпазлWindFinawwwiсертMoulсертEmanMagiЗолоЛитРСодеЛитРСамсХрапClauмышк
ТолмJuliCharThomДебоРождХанувоенКукуроднПанаBurtМураThisброспрепValeMoscPistTowaJohnRomaClau
ДзасКириЕмелдопоБушкЛазеMichCaboтамополиЖукоЗатуКолеБулыиздаШалаКузнБажеБачуPunkБолтГабаГаба
ГабаМюллудовТопоКазадругJeffПлотКнижВиноБольWordLovetuchkasПоляКита