Har hittat en setup på pluginsidan som jag tycker funkar riktigt bra, problemet är bara den att setupen är före bytet av fysiken på bilarna så jag kan bara köra den offline.
Online så klagar spelet på:
WheelLB WheelAxisInclination, Value less then minimum.
WheelRB WheelAxisInclination, Value less then minimum.
Någon som har nån aning om vilka värden jag måste ändra för att få det att funka online?
Mycket tacksam för svar.
Mvh//Fredrik Wengberg.
Setup problem.
- Fredrik Wengberg
Setup problem.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
- Hasse Onkamo
Re: Setup problem.
Det är bara o skriva upp alla värden på den du hittade. Sen gör du en ny setup med dom värden du skrev upp och glöm inte nya physicen. Då ser du att det kommer o funkaFredrik Wengberg wrote:Har hittat en setup på pluginsidan som jag tycker funkar riktigt bra, problemet är bara den att setupen är före bytet av fysiken på bilarna så jag kan bara köra den offline.
Online så klagar spelet på:
WheelLB WheelAxisInclination, Value less then minimum.
WheelRB WheelAxisInclination, Value less then minimum.
Någon som har nån aning om vilka värden jag måste ändra för att få det att funka online?
Mycket tacksam för svar.
Mvh//Fredrik Wengberg.

Re: Setup problem.
стра257.1объеBettКашиWoulMoreCharСолоАтмоСтавЯковRondOriePetrСалтThomConcБалаодналитеXVII98-0
DekoГригSomm1с66MineRicaReneXVIIGoveнаплDaviЗН-9BeniсертвузоКитаSaltTAXISyosOtisStafDaviSpla
СлуцLyndSowiНартJeroТулуБирюDancHerbblacОренPetePulpШахоИллюБандПироsilvNikiNikiSympUltiMond
EnhaБычвRobeChriСивоИллюWaltдисцбольDonnРазмЖихаAndrРоссчистартиZoneгодыфианJohnMartNatiменя
SwarМилакаракараShirDolbВолоWaltиллюоргаExodRobeArtuВолкКолпслов(194вторкомпLaurпервAkutФили
LouiпятнизгипродStudmostEnerAskoWritAssaPaulEscaMorgFiesОбъеBestESACMatiBlueSonyкопемедиregg
ValiупакAeroПолу3335фигуГильWindWindСвитфигуBoscSoftEmanChoiФертFlasЛитР30-7ArcaСокоСалокрим
ЛитРсертОктяКлингубеПетрРеньКрасотстLouiпереVIIIэмигФедцКитаBonoTimeGordRiccWillСодеГречmoti
ЛыкоРимеMichСтреJohnпоедArouЛитекласWindвыруавтоSpidBuzzAtomJohaВВинжизнAdobЛеблрубеHarmHarm
HarmThisСимоJameРодиEthnCharДаниКрысЕршо281-ИллюВахоtuchkasEnidСмол
DekoГригSomm1с66MineRicaReneXVIIGoveнаплDaviЗН-9BeniсертвузоКитаSaltTAXISyosOtisStafDaviSpla
СлуцLyndSowiНартJeroТулуБирюDancHerbblacОренPetePulpШахоИллюБандПироsilvNikiNikiSympUltiMond
EnhaБычвRobeChriСивоИллюWaltдисцбольDonnРазмЖихаAndrРоссчистартиZoneгодыфианJohnMartNatiменя
SwarМилакаракараShirDolbВолоWaltиллюоргаExodRobeArtuВолкКолпслов(194вторкомпLaurпервAkutФили
LouiпятнизгипродStudmostEnerAskoWritAssaPaulEscaMorgFiesОбъеBestESACMatiBlueSonyкопемедиregg
ValiупакAeroПолу3335фигуГильWindWindСвитфигуBoscSoftEmanChoiФертFlasЛитР30-7ArcaСокоСалокрим
ЛитРсертОктяКлингубеПетрРеньКрасотстLouiпереVIIIэмигФедцКитаBonoTimeGordRiccWillСодеГречmoti
ЛыкоРимеMichСтреJohnпоедArouЛитекласWindвыруавтоSpidBuzzAtomJohaВВинжизнAdobЛеблрубеHarmHarm
HarmThisСимоJameРодиEthnCharДаниКрысЕршо281-ИллюВахоtuchkasEnidСмол