Volvo
-
-
- Johan Gustavsson
-
- Robert Sahlstedt
Simon, i templaten finns det ett lagerset som heter "lightmaps", titta i det så kan du stänga av skuggan från takscoopet. Där finns även en hel del annat som kan vara bra att slå av eller på om man vill byta baklucka, använda vingen eller byta fram kofångarn... Kolla det!Simon Ek wrote:Nu finns första bilderna på min "RBR Volvo"!

Gäller ju naturligtvis alla som gör skins...
-
Ska fixa detRobert Sahlstedt wrote:Simon, i templaten finns det ett lagerset som heter "lightmaps", titta i det så kan du stänga av skuggan från takscoopet. Där finns även en hel del annat som kan vara bra att slå av eller på om man vill byta baklucka, använda vingen eller byta fram kofångarn... Kolla det!Simon Ek wrote:Nu finns första bilderna på min "RBR Volvo"!
#37![]()
Gäller ju naturligtvis alla som gör skins...

- Johan Gustavsson
-
m
Till inlägget ovan: Det finns en skitbra guide på download sidan (visst gör det, har jag för mej iaf) som förklarar hur du gör.
Ang 240: Efter ngra timmars träning är den helt underbar. I början tkte jag den var omöjlig, men när man lär sej hur man sak hantera gasen så är det skitsköjj! Tokbra jobbat Robert! Guld värt!
Ang 240: Efter ngra timmars träning är den helt underbar. I början tkte jag den var omöjlig, men när man lär sej hur man sak hantera gasen så är det skitsköjj! Tokbra jobbat Robert! Guld värt!
//Jaeger
- Johan Gustavsson
jo de fínns en guide men ja förstår inte mer av den för det där hur man gör me alpha kanalen är väl inte lika??? Kan nån förklara för mig så ja förstår hur man ska göra me den
ni kan ju skriva om ni vill hjälpa så kan vi snacka över msn eller hotmail
tacksam för hjälp vill gärna gör mina egna skins
HJÄLP
ni kan ju skriva om ni vill hjälpa så kan vi snacka över msn eller hotmail
tacksam för hjälp vill gärna gör mina egna skins
HJÄLP