Har väldigt många gånger nu på sista tiden blivit utkastad ur tävlingar innan jag ska starta sträckor, nu sist idag före sista sträckan som var Falstone II, har hänt flera gånger innan jag ska köra just Falstone II..."Connection time error" har jag för mig att det stod...Är så jävla trött på skiten, att behöva bryta för en sån sak...
Tror själv att det är det czeckiska jävla pluginet som inte funkar som det ska, har sett att många bryter av att de inte startar sträckor just där jag fått samma problem...Överväger att sluta med Burns för detta är inte alls kul...
Har någon nått hum om vad det kan röra sig om för problem?
Blir utkastad ur tävlingar
- Erik Persson
Connection time out beror på att pluginet i din dator till slut ger upp i sina försök att nå pluginsidans databas.
Det kan bero på en massa saker. Allt från din internetuppkoppling till deras internetuppkoppling till belastningen på databasen. Eller att de har problem just vid det tillfället.
Nästintill omöjligt att svara på på rak arm vad som händer just för dig. Men kanske testa att stänga brandväggsprogrammet medans du kör. Kan ge lite smidigare uppkoppling.
Det kan bero på en massa saker. Allt från din internetuppkoppling till deras internetuppkoppling till belastningen på databasen. Eller att de har problem just vid det tillfället.
Nästintill omöjligt att svara på på rak arm vad som händer just för dig. Men kanske testa att stänga brandväggsprogrammet medans du kör. Kan ge lite smidigare uppkoppling.
-
Igår var jag tvungen att gå ifrån mitt i en tävling och fortsatte efter ca 25 min, körde sen 2 sträckor och jag fick efter dessa skriva in mitt login, sen innan sista så kastades jag ur tävlingen, tyvärr, kan man bli inaktiv på nått vis när man gör uppehåll?
Sen har jag problemet med att jag blir utkastad på skrivbordet, har hänt flera gånger innan Falstone 2...Kan det finnas fler versioner på sträckan som gör detta?
Stänger alltid av alla program innan jag ska köra så det är inte det iallafall.

Sen har jag problemet med att jag blir utkastad på skrivbordet, har hänt flera gånger innan Falstone 2...Kan det finnas fler versioner på sträckan som gör detta?
Stänger alltid av alla program innan jag ska köra så det är inte det iallafall.

- Christian Larsson
Man ska aldrig gå ifrån när man kör en tävling då risken är stor att man inte kan fortsätta spela igen.Jonas Frännfors wrote:Igår var jag tvungen att gå ifrån mitt i en tävling och fortsatte efter ca 25 min, körde sen 2 sträckor och jag fick efter dessa skriva in mitt login, sen innan sista så kastades jag ur tävlingen, tyvärr, kan man bli inaktiv på nått vis när man gör uppehåll?