Snart dags för SSR

Allt som inte har med spelet att göra
Stefan Håkansson

Post by Stefan Håkansson »

Anders Alm wrote:Då var detta rally slut :cry: Ett kanon rally med mycket brytal körning av många förare... Fast jag saknade Erik ,vad hände med er :?:
Något som var negativt var väll dammet , förra året på Hinneryd sträckan blandede dom salt o vatten med inte i år. (förra året var det S.Sunnerbo som hade sträckan. i år skillingaryd)
På fredagen var vi på SS 4 o 6 Eneryda. På SS6 var det ett hyffsat gam ställe men vi missade tyvärr dom två kracherna. Men vi såg Jaris lilla brand i Focusen, kan säga att det var kaos. men man vill ju inte att sin ca 2 miljoners bil ska brinna upp. Var mycket impad av bla Kristian Johansson i sin Golf . Patrik Johansson visade att han är just nu Sveriges bästa Fiesta åkare men lådan rasade på SS7. Robin Sandberg kan ju också köra bil , 6 sek före Mats Jonsson efter dom 6 första SS :? Flodin visade att han kunde köra WRC bil. Ja listan kan göras lång med duktiga förare...
Nu är det bara några veckor till nästa SM i karskrona.
Ni andra killar som var ute kan väll skriva lite vad ni tyckte var bäst i rallyt.
Ja jag var på SS1 och såg jonas Ericsson köra av med sin evo. Sen åkte vi till målet på ss6 där du stod alm och såg voc:aren som craschade i stenmuren. Rätt brutalt faktiskt. Har lite filmer där ifrån om jag orka ladda upp dem. Det var häftigt ställe,,,,
Så det var väl en lyckad helg tycker jag och snart är det karlskrona med. Där får dem inte åka ss innan och reka. Kan bli lurigt!
Jonas Berg

Post by Jonas Berg »

Stefan håkansson// Kallar du Emanuels stenmurs smäll för brutal så har du inte sett mycket i skogen..... 8)

Kunde själv inte vara nere o gama på ssr då det var "måste" sprint här hemma i storfors... blev några snurr där och div strul...
Tommie Lindberg

Post by Tommie Lindberg »

Sammandrag ikväll 21.00 på Viasat Sport 1, samt imorgon fre kl 16.30 :wink:
Andreas Karlsson

Post by Andreas Karlsson »

om någon skulle missa sändningen kan man se den här
http://viastream.player.mtgnewmedia.se/ ... n=sport_se
Anton Brorsson

Post by Anton Brorsson »

Andreas Karlsson wrote:om någon skulle missa sändningen kan man se den här
http://viastream.player.mtgnewmedia.se/ ... n=sport_se
När kommer det upp jag hittar det inte. jag har inte viasat
Andreas Karlsson

vet inte, men det skall tydligen komma upp där iaf.
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Tjena Var det någon som spelade in SSR igår :?: Har ju inte Viasat :oops: .. Kanske finns det någon vänlig själ som kanske kan bränna programmet på en skiva o skicka till mig (får väll plats på en cdr skiva)
Eller om programmet finns på nätet :?: .. Har tittat på det Andreas tippsade om men ej funnit något rally där.
Självklart pröjsar jag skivan o frakten kanske ca 30kr kanske :roll:
(är ju snål-länning :wink: )

Ha det
Anders
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Andreas Karlsson

det kan vara så att sändningen inte dyker upp på nätet förrän de visat reprisen.
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Andreas Karlsson wrote:det kan vara så att sändningen inte dyker upp på nätet förrän de visat reprisen.

Japp Andreas du kan ha en poäng där :wink:
Väntar några dagar till. Hoppas bara dom visar hela timmen som programmet var på o inte delar av det.
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Andreas Karlsson

jag hittade länken via ramona karlssons hemsida så.. (hon var fö med i programmet)
jag hoppas hon har rätt i att det kommer upp på den länken iaf ;)
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Andreas Karlsson wrote:jag hittade länken via ramona karlssons hemsida så.. (hon var fö med i programmet)
jag hoppas hon har rätt i att det kommer upp på den länken iaf ;)

Hmm vad gör du på fina flickors hemsider :smt057 Andreas :?:
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Andreas Karlsson

vad gör man på fina flickors hemsidor? :D

planerar raggning på miriam om jag skulle springa på dem givetvis!
tänk att få komma in i släkten Walfridsson :P
Erik Persson

Post by Erik Persson »

Själv surfar man mer på dåliga flickors hemsidor... :wink:
Post Reply