Ja jag var på SS1 och såg jonas Ericsson köra av med sin evo. Sen åkte vi till målet på ss6 där du stod alm och såg voc:aren som craschade i stenmuren. Rätt brutalt faktiskt. Har lite filmer där ifrån om jag orka ladda upp dem. Det var häftigt ställe,,,,Anders Alm wrote:Då var detta rally slutEtt kanon rally med mycket brytal körning av många förare... Fast jag saknade Erik ,vad hände med er
![]()
Något som var negativt var väll dammet , förra året på Hinneryd sträckan blandede dom salt o vatten med inte i år. (förra året var det S.Sunnerbo som hade sträckan. i år skillingaryd)
På fredagen var vi på SS 4 o 6 Eneryda. På SS6 var det ett hyffsat gam ställe men vi missade tyvärr dom två kracherna. Men vi såg Jaris lilla brand i Focusen, kan säga att det var kaos. men man vill ju inte att sin ca 2 miljoners bil ska brinna upp. Var mycket impad av bla Kristian Johansson i sin Golf . Patrik Johansson visade att han är just nu Sveriges bästa Fiesta åkare men lådan rasade på SS7. Robin Sandberg kan ju också köra bil , 6 sek före Mats Jonsson efter dom 6 första SSFlodin visade att han kunde köra WRC bil. Ja listan kan göras lång med duktiga förare...
Nu är det bara några veckor till nästa SM i karskrona.
Ni andra killar som var ute kan väll skriva lite vad ni tyckte var bäst i rallyt.
Så det var väl en lyckad helg tycker jag och snart är det karlskrona med. Där får dem inte åka ss innan och reka. Kan bli lurigt!