behöver lite häjlp med celican...Hade en setup innan fysik bytet, då funkade den kanon. Sen när dom bytte fysik var jag tvungen att sänka "diff torque" från 500 till 400 ( i fram). Sen dess tkr jag den ahr blivit seg, å "nyper" när ajg sladdar, samt halkig.
Ngn som har ngt tips?
Ang. Celica setup, lite hjälp kanske
-
- Posts: 234
- Joined: 2007 Jan 03 7:03 pm
Ang. Celica setup, lite hjälp kanske
//Jaeger
-
- Posts: 2896
- Joined: 2007 Sep 13 8:44 pm
-
- Posts: 29
- Joined: 2007 Sep 12 2:56 pm
-
- Posts: 234
- Joined: 2007 Jan 03 7:03 pm
g
Niclas Käll: Tkr jag låter bra....du kan ju ta min msn: goldenageofgrotesque__@hotmail.com
Kan vi ju höras där
Kan vi ju höras där

//Jaeger
-
- Posts: 1
- Joined: 2007 Jan 29 9:02 am
- Erik Persson
- Posts: 2322
- Joined: 2006 Dec 31 11:56 pm
Det beror på att de är låsta. Du kan alltså inte ändra dessa värden.Kent Weisz wrote:Hej!
Har laddat ner Celican från downloadsidan, och ersatt den mot Corollan.
När jag ska ställa in diffarna, så går det inte.
Visar ett konstgt värde. På 100% visar det 100.000000%
Det gäller för alla grN de flesta grA och WRC från modell 06 och framåt. Då de fick förbud mot aktiva diffar.
-
- Posts: 234
- Joined: 2007 Jan 03 7:03 pm
s
Dock kan du ändra diff torquen....
Men en sak fatta rjag fan inte...vrf är det så hemskt mkt mer pulver i escorten än celican...:S tkr jag det känns som iaf...celican känns som GrN ju....ngn som har en vettig förklaring till detta?
Men en sak fatta rjag fan inte...vrf är det så hemskt mkt mer pulver i escorten än celican...:S tkr jag det känns som iaf...celican känns som GrN ju....ngn som har en vettig förklaring till detta?
//Jaeger
- Tomas Landin
- Posts: 36
- Joined: 2007 Feb 14 8:34 am