Tänkte starta en liten tråd där ni kan visa era rallyfoton, tycker det är fruktansvärt kul att se andras bilder och höra kommentarer, så jag får väl börja med något bidrag.
Erik, tar tråden upp för mycket utrymme på servern så säg till
Jag tror nog att MR ALFREDSSON måste kommentera denna bilden från Rikspokalen 2005!!!
Marcus// jag ska själv börja fota lite rallytävligar och så.
så jag undrar vad du har för kamera och objektiv när du fotar, då du tar väldigt bra bilder
så jag undrar vad du har för kamera och objektiv när du fotar, då du tar väldigt bra bilder
Tack för komplimangen Jag är bara en amatör. Jag använder mig av en Nikon D70s, med följande objektiv: Nikon 18-70mm, Nikson 70-300, Nikon 50mm. Samt så har jag en blixt, SB800 men kan inget om den än, Anderas Karlsson fingrade lite på den när vi var på skillng 500, han kan mer än mig
Tur att man inte köpt alla grejorna, bra att dela vissa saker med farsan
ja, med lite "hjälp" av Marcus så borde jag kunna bidra med lite bilder snart jag också
dock så satsar jag lite mer på foto än marcus gör (dock inte sagt att jag är bättre) så jag kommer relativt snart köpa ny kamera
denna tråden kommer bli en favorit på dethär forumet
Corollan körs av en gotlänning. Johan Holmberg. Snabb kille! Missade dm:et med 1 poäng. Det var mycket jämnt i gotlands dm i år. Skiljde 2 poäng mellan ettan och trean.
Är det ingen norröver(mellannorlands bf) som tar kort??
Om inte så får ni söderöver ta å massa er hit upp så att man kan fastna på bild nångån
Ni kan ju komma och ta kort under nuttevalsen som går den 15/12
Tack för komplimangen Jag är bara en amatör. Jag använder mig av en Nikon D70s, med följande objektiv: Nikon 18-70mm, Nikson 70-300, Nikon 50mm. Samt så har jag en blixt, SB800 men kan inget om den än, Anderas Karlsson fingrade lite på den när vi var på skillng 500, han kan mer än mig
Tur att man inte köpt alla grejorna, bra att dela vissa saker med farsan
Okej! du har en sådan tur jag får köpa själv, men kan låna morsans objektiv
jag ska nog lägga vantarna på en canon eos 400d, vad tror du om det? 18-55 objektiv har jag hemma, och ett 70-210. Sigma något, vet inte riktigt, tror du det duger ?