L-E Torph Memorial
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
- Erik Persson
L-E Torph Memorial
Lite info om nästa deltävling ligger nu med i kalendern.
Last edited by Erik Persson on 2007 Nov 17 1:12 pm, edited 2 times in total.
- Erik Persson
Jag är stolt över att kunna presentera att jag sytt ihop en satsning på just denna asfaltstävling. Mina sponsorer samt svenska Pirelli har hjälpt mig att få till ett samarbete med Bozian-teamet.
Bilen jag hyr är den Peugeot 307 som Gigi Galli körde ett antal VM-deltävlingar med.
Resten av säsongen kommer att köras i den Hyundai Accent jag körde i Sydsvenska.
Bilen jag hyr är den Peugeot 307 som Gigi Galli körde ett antal VM-deltävlingar med.
Resten av säsongen kommer att köras i den Hyundai Accent jag körde i Sydsvenska.
-
- Erik Persson
Nya bilar och ändringar på några av de befintliga bilarna är på gång, kanske redan ikväll. För att slippa konstigheter mitt i L-E Torph memorial kommer vi att invänta detta byte. Annars kanske de som kör tidigt med en bil kör med en annan fysik än de som kör sent med samma bil.
Jag beklagar detta, men då vi inte råder över pluginsidan måste vi göra på detta sätt.
Om allt löser sig till det bästa kanske vi kan köra igång redan i morgon bitti, men vi måste avvakta utvecklingen för att se vad som händer.
Jag beklagar detta, men då vi inte råder över pluginsidan måste vi göra på detta sätt.
Om allt löser sig till det bästa kanske vi kan köra igång redan i morgon bitti, men vi måste avvakta utvecklingen för att se vad som händer.
-
- Erik Persson
-
-
Ja kommer i denna tävling att börja köra min satsning till nästa år det är Subaru N12 Grupp-N som inhandlats från oscar svedlund som ska testköras på asfalten. är också mycket glad över att ha knutit en storsponsor till satsningen det är securitas som gått in och gjort mitt klassbyte möjligt så en stor eloge till dom
/Hälsningar Robin Nilsson Subaru Team Securitas
/Hälsningar Robin Nilsson Subaru Team Securitas
Robin"Speakern"Nilsson
Folkrace speaker från Östergötland.
Depåspeaker STCC 2013
Depåspeaker STCC 2013
- Henrik Olsson
- Hasse Onkamo
-
Erik Persson wrote:Nya bilar och ändringar på några av de befintliga bilarna är på gång, kanske redan ikväll. För att slippa konstigheter mitt i L-E Torph memorial kommer vi att invänta detta byte. Annars kanske de som kör tidigt med en bil kör med en annan fysik än de som kör sent med samma bil.
försök kolla meddelandena först...
-
efter ett test med subarun hoppade en massa sponsorer av men jag sålde bilen och fick ännu mer uppbackning av storsponsorn securitas valen var att köpa en swift igen och köra s1600 eller en citroen c4 wrc och åka i trimmat 4wd jag tog såklart citroen chansen och bilen är nu i frankrike för ett funktionstest bilen är en 07a som sebastien loeb körde bilen är uppdaterad och ska bli lackad så jag kan köra men bilen ska tillåtas först så det är tur att jag behöver lite tid med bilen
Hälsningar/Citroen Team Securitas Robin Nilsson
Hälsningar/Citroen Team Securitas Robin Nilsson
Robin"Speakern"Nilsson
Depåspeaker STCC 2013
Depåspeaker STCC 2013
- Erik Persson
Nu vill jag att så många som möjligt tycker till! Sprid till alla att gå in och kolla i denna tråd!
Som jag ser det har vi två alternativ:
1. Köra igång L-E Torphs Memorial med de gamla bilarna, precis som det var tänkt, med start så fort som möjligt och några dagar framåt.
2. Vänta med L-E Torphs Memorial tills nästa helg då det kanske lugnat sig och alla har hunnit testa de nya bilarna och kört in sig på dom. Då kanske vi hinner utvärdera dessa bilar också. Och då köra två deltävlingar samma helg, alltså både L-E Torphs Memorial och Rejmeknixen.
Som jag ser det har vi två alternativ:
1. Köra igång L-E Torphs Memorial med de gamla bilarna, precis som det var tänkt, med start så fort som möjligt och några dagar framåt.
2. Vänta med L-E Torphs Memorial tills nästa helg då det kanske lugnat sig och alla har hunnit testa de nya bilarna och kört in sig på dom. Då kanske vi hinner utvärdera dessa bilar också. Och då köra två deltävlingar samma helg, alltså både L-E Torphs Memorial och Rejmeknixen.
-
L-E Torp rally
Kör me gammla fysiken ( Ja har firma fest me fri öl nästa helg, kommer nog inte köra så bra ett par dar efter det
)

www.jis.se - The Driver
-