Du måste ha den bilen som används i reprisen installerad när du tittar på reprisen. Skall du till exempel titta på min repris måste Hyundai Accent Evo3 vara installerad istället för orignial Accenten.Sebastian Johansson wrote:hur gör man för att se andras repriser ?? tankade hem placerade i replay mappen men när jag startar replayen så får jag bara se splittiderna inge bilåka vad gör jag för fel ??
Sydsvenska
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
- Erik Persson
-
tufft
ojoj det var tufft att ta sig igenom detta rally, men nybörjare som man är så hade jag inte räknat med nåt annat
märkte att det var fler som hade problem med vissa sträckor
nu får jag väl testa asfalt till helgen med...det blir med lurigt
måste tacka erik med som hjälpte mig att få min evo att funka online med

nu får jag väl testa asfalt till helgen med...det blir med lurigt
måste tacka erik med som hjälpte mig att få min evo att funka online med

- Christer Wallin
Då var debuten i nya klassen efter klassbytet avklarad.Gick inge vidare,varvade bra sträcktider med rena katastroferna.Men kul var det
och jag ser fram mot en jämn fajt om poängen i fortsättningen.Till nästa rally har jag desutom fått tillbaka "riktiga" datorn så man slipper sitta och vara rädd för att spelet ska krascha när som helst.
Tack för ett kul
rally Erik och Grattis till alla pristagarna.

Tack för ett kul

- Hasse Onkamo
- Christian Larsson
-
- Baril Ignatius
- Christian Larsson
Hade visst skrivit lite fel som vanligtFredrik_Levstad wrote:Vart har du supit iväg dom filmerna/filmen ?Christian Larsson wrote:Ujuj, vilket ladd igenO åt helsike gick de mä, tänkte åka säkert för en gångs skull o komma imål men de gick inte allt
Tack för allt kul!!!!
Film på mina bravader ligger uppe

- Clarence Blom
- Robert Sahlstedt
- Clarence Blom
Sydsvenska rallyt började bra för mej och skulle sluta ännu bättre. Fru Fortuna skulle visa sej va på min sida den här tävlingen till skillnad från Japan.!! På dom inledande idiotsnabba sträckorna tog jag i så gott jag kunde och vågade, men det var många som laddade på ÄNNU värre och jag insåg att det skulle bli tufft. Allt flöt på bra till ss5 där jag kom in fel i en snabb vä och klippte ett träd som resulterade i att jag nästan frontade nästa träd.......

...även på ss8 hade jag tur , trots att jag var tidig på bromsarna så gick jag av EFTER mål och spräckte kylaren något...och Ingen mer sevice.
I med två flaskor kylarcement och vatten, bilen kokade i starten på både kvarsående sträckorna,men höll....
Tackar för ett bra organiserat rally!

...även på ss8 hade jag tur , trots att jag var tidig på bromsarna så gick jag av EFTER mål och spräckte kylaren något...och Ingen mer sevice.
I med två flaskor kylarcement och vatten, bilen kokade i starten på både kvarsående sträckorna,men höll....
Tackar för ett bra organiserat rally!
-
Lyfter på hatten för er som kom på pallen i respektive klass
Bra kört i ett tufft rally gubbar
Själv var kändes det som ett klantigt rally för min del
SS2 har jag inte kört på flera månader, så det blev en ”just i fan här nyper det uta HELVETE” upplevelse när jag gick in i sista höger kurvan innan mål, tror kartis sket i brallan (Erik)
Så om den incidenten säger jag som Loeb ”fråga kartis”
Efter det så var självförtroendet lika med noll, kartis snackade i tungor och kallade mig mamma eller så ropade han efter mamma
ja vet inte, köra gick iaf inte.
Blir tufft hänga på Blom i tabellen nu.
Tycker Blom ska tvingas köra original Lada med trasig växel låda och socker i tanken nästa rally, Ähh va fan han vinner väl iaf
.
Vi syns nästa rally (huaa asfalt )
Bra kört i ett tufft rally gubbar
Själv var kändes det som ett klantigt rally för min del
SS2 har jag inte kört på flera månader, så det blev en ”just i fan här nyper det uta HELVETE” upplevelse när jag gick in i sista höger kurvan innan mål, tror kartis sket i brallan (Erik)

Så om den incidenten säger jag som Loeb ”fråga kartis”
Efter det så var självförtroendet lika med noll, kartis snackade i tungor och kallade mig mamma eller så ropade han efter mamma

Blir tufft hänga på Blom i tabellen nu.
Tycker Blom ska tvingas köra original Lada med trasig växel låda och socker i tanken nästa rally, Ähh va fan han vinner väl iaf

Vi syns nästa rally (huaa asfalt )
-
d
rallyt gick verkligne skit för min del, massa missar i dom 2 fösrta SS, sen tappade jag både sugen och det lilla flyt jag hade
Så jag kom bara i mål 2 ss
Asfalt nästa, syns där 

//Jaeger
- Erik Persson
Vill passa på att gratulera segrarna samt de andra som placerade sig bra på detta rally. Många såg sig manade men inte alla nådde slutmålet. 85 startande är inte dåligt!
Trimmat 4wd:
1 - Clarence Blom - Visar återigen vem som bestämmer.
2 - Tommy Hamréus - Stadigt bland de främsta.
3 - Peter Sandberg - Trots bestraffning.
Otrimmat 4wd:
1 - Per Isacsson - Tillbaka på toppen.
2 - Mikael Wiberg - Med tillåtna inställningar.
3 - Mats Tegnvallius - Andra raka tredjeplatsen.
S1600:
1 - Johan Bernhardsson - Fiat power.
2 - Sebastian Johansson - Snygg fight.
3 - Robert Sahlstedt - premiär och tredjeplats för Volvobyggaren.
Resultatlistor uppdateras inom snar framtid.
Trimmat 4wd:
1 - Clarence Blom - Visar återigen vem som bestämmer.

2 - Tommy Hamréus - Stadigt bland de främsta.

3 - Peter Sandberg - Trots bestraffning.

Otrimmat 4wd:
1 - Per Isacsson - Tillbaka på toppen.
2 - Mikael Wiberg - Med tillåtna inställningar.
3 - Mats Tegnvallius - Andra raka tredjeplatsen.
S1600:
1 - Johan Bernhardsson - Fiat power.
2 - Sebastian Johansson - Snygg fight.
3 - Robert Sahlstedt - premiär och tredjeplats för Volvobyggaren.
Resultatlistor uppdateras inom snar framtid.