Rally Vännäs
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
- Erik Persson
Rally Vännäs
Rally Vännäs har nu officiellt öppnat och är öppet till tisdag kväll 23:59.
Direktlänk
Hoppas ni får ett trevligt rally.
Tänk på att installera snö-modden innan start.
Ett tips är att installera Hamréus vintermodd som finns på downloadsidan. Den ger lite skitigare snö och därmed lättare att se vägen. Men det är bara utseende det handlar om.
Direktlänk
Hoppas ni får ett trevligt rally.
Tänk på att installera snö-modden innan start.
Ett tips är att installera Hamréus vintermodd som finns på downloadsidan. Den ger lite skitigare snö och därmed lättare att se vägen. Men det är bara utseende det handlar om.
Last edited by Erik Persson on 2007 Oct 24 11:46 am, edited 1 time in total.
- Anders Alm
En riktig skit tävling för mig
Tycker känslan i snön försvunnet vet inte varför) SS4 byte jag till en grus setup o det blev några snäpp bättre ,men när jag passerat mål linjen o tryckt enter en gång så pang vips så var på skrivbordet
alltså en skit tävling......................fast det går säkert bättre för er andra 

#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
-
-
M
Prova installera snowmoden igen, funkar inte det, prova installera om hela bilen igen, se till att det är rätt physics jämtemot cars.ini filen osv osv.
//Jaeger
- Peter Lundström
Jag körde och hade mkt kul men de känndes som man var nybörjare igen
Körde en sväng eftersom jag fick lov att känna hur mkt man tappat (och de va mkt det haha) grattis till alla hårdgasare som kom i mål
Får se om de passar och man har ork så kanske jag kör nått mer rally igen tackar för ett bra rally Erik och dom som kör

Körde en sväng eftersom jag fick lov att känna hur mkt man tappat (och de va mkt det haha) grattis till alla hårdgasare som kom i mål

Får se om de passar och man har ork så kanske jag kör nått mer rally igen tackar för ett bra rally Erik och dom som kör

-
:(
Min första tävling i serien,, Snö tävlingar är inte min starka sida
men jag tog mig i mål iallafall
Fast med några problem här och där
Tex... Lådan paja så jag bara kunde köra på 2.an in
motorn paja efter mål
för hög temp från S,2
men men det funkar nog bättre nästa tävling 

-
Jag kan verkligen inte köra i snö. Får ingen rytm och tvekar i varje sväng. Såg det där om Hamreus mod efter jag kört och det kanske hjälper., för det blev många "snäva yttersvängar". Det kanske beror på att amn inte ser var man ska styra in.
Tack för ett kanon rally Erik
, synd bara att man inte är bättre 
Tack för ett kanon rally Erik

-
-
s
Ganska dålig tävling för min del
SS1: Kände på bilen å vägen, blev dock många besök i snövallarna. Lade mej på taket i en hårnål höger.
SS2: Laddade mer, men för mkt i snödrivorna.
SS3: Här satte körningen bättre, helt nöjd. Några kriser som löste sej.
SS4: Här kom flytet igång på riktigt, dock var jag mkt ute i vallarna, åkte rakt fram några gånger, men helt nöjd med körningen.
SS5: Här tog det roliga slut, kom ut i en H5, baken tog i drivan och fronten rakt ut och in i ett trad.
Tackar för en kul tävling, grus nästa gång, då SKA det gå bättre!
SS1: Kände på bilen å vägen, blev dock många besök i snövallarna. Lade mej på taket i en hårnål höger.
SS2: Laddade mer, men för mkt i snödrivorna.
SS3: Här satte körningen bättre, helt nöjd. Några kriser som löste sej.
SS4: Här kom flytet igång på riktigt, dock var jag mkt ute i vallarna, åkte rakt fram några gånger, men helt nöjd med körningen.
SS5: Här tog det roliga slut, kom ut i en H5, baken tog i drivan och fronten rakt ut och in i ett trad.
Tackar för en kul tävling, grus nästa gång, då SKA det gå bättre!
//Jaeger
-
- Tommie Lindberg
- Anders Wiberg
-
-
-