Hur många sträckor blir det per race ?
Moderator: Rasmus Persson
Efter vad jag förstår Bengt så kan det variera mellan 6/12 ss per Rally. Är lite osäker på om det är förbestämt hur många det blir varje gång.Bengt Lundgren wrote:10 deltävlingar med 6-12 SS var kanske inte svaret på min fråga direkt utan om ni har planerat dom däringa 6-12 SS... men jag förstår om en del har svårt att vara normalt artiga i sina svarMicael Eriksson wrote:Suck, LÄS!!!!! Du har väll inte tänkt köra serien utan att läsa reglerna......
Helt rätt Ulf, det blir mellan sex och tolv ss i deltävlingarna. Jag kommer att lägga upp rallyn allt eftersom i kalender tråden och då först ser vi hur många ss det blir i varje enskild tävling.Ulf Carlsson wrote:Efter vad jag förstår Bengt så kan det variera mellan 6/12 ss per Rally. Är lite osäker på om det är förbestämt hur många det blir varje gång.Bengt Lundgren wrote:10 deltävlingar med 6-12 SS var kanske inte svaret på min fråga direkt utan om ni har planerat dom däringa 6-12 SS... men jag förstår om en del har svårt att vara normalt artiga i sina svarMicael Eriksson wrote:Suck, LÄS!!!!! Du har väll inte tänkt köra serien utan att läsa reglerna......