Mini WRC
-
- Tomas Andersson
Tjena!
En fråga, jag tankade ner denna från en annan sida men får den inte att fungera!
Fungerar bara Minin i online-läget? Jag kör hittills alltid offline ensam?
Ska den fungera offline så undrar jag om någon av er kanhjälpa mig med en pedagogisk installationsguide för den dumme!
En fråga, jag tankade ner denna från en annan sida men får den inte att fungera!
Ska den fungera offline så undrar jag om någon av er kanhjälpa mig med en pedagogisk installationsguide för den dumme!

Subaru Impreza Wrx STI PSE III MY06
- Micael Eriksson
Du har säkert kollat här redan men det blir inte så mycke mer pedagogiskt än så.Tomas Andersson wrote:Tjena!
Det finns ju också ett antal filmer här, skrolla ner en bit så finns flera varianter av installationer.
Last edited by Micael Eriksson on 2011 Aug 04 10:51 am, edited 1 time in total.
Hellre dö än fega
- Sebastian Bourghardt
- Micael Eriksson
- Tomas Andersson
Angående installation av nya bilar.
Det lustiga är att jag följt readme filer m.m. fullt ut, i alla fall vad jag tror.
Jag skulle t.ex. försöka installera den nysläppta Legacyn...
Följt alla steg som man skulle, och lik förbannat fungerar det inte?? Jag förstår inte vart felet ligger (det ligger ju nära tillhands att det är jag som är den felande länken
)...
t.ex. Legacyn skall "byta ut" Impreza00 , och då man ändrar Cars.ini och startar spelet, så är det Imprezan som dyker upp, och då man avslutar och kollar ini-filen igen så finns legacy "filerna" under Car07 inte kvar, och Impreza00 har återuppstått.... Jag blir tokig...
Är det ingen av er som haft samma problem? hur har ni då löst detta, och fått det att fungera?
Eller är det så att Mini:n samt nu legacyn inte ska fungera i det "tradionella" RBR 2011 när man kör offline?
Det lustiga är att jag följt readme filer m.m. fullt ut, i alla fall vad jag tror.
Jag skulle t.ex. försöka installera den nysläppta Legacyn...
Följt alla steg som man skulle, och lik förbannat fungerar det inte?? Jag förstår inte vart felet ligger (det ligger ju nära tillhands att det är jag som är den felande länken

t.ex. Legacyn skall "byta ut" Impreza00 , och då man ändrar Cars.ini och startar spelet, så är det Imprezan som dyker upp, och då man avslutar och kollar ini-filen igen så finns legacy "filerna" under Car07 inte kvar, och Impreza00 har återuppstått.... Jag blir tokig...
Är det ingen av er som haft samma problem? hur har ni då löst detta, och fått det att fungera?
Eller är det så att Mini:n samt nu legacyn inte ska fungera i det "tradionella" RBR 2011 när man kör offline?
Subaru Impreza Wrx STI PSE III MY06
- Jim Hjerpe
- Tomas Andersson
- Ulf Carlsson
Länka gärna till den.Tomas Andersson wrote:Tjena!

- Tomas Andersson
- Tomas Andersson
- Ulf Carlsson
- Ulf Carlsson
Har installerat den nu, funkar bra. Får bara inte dit extra lysenaTomas Andersson wrote:http://rbrplus.blog.cz/1105/new-car-subaru-legacy
Där har du länken till denna eminenta kärra