Vart är alla?
- Micael Eriksson
Vart är alla?
Har folk bara tröttnat eller är det nåt annat RBR ställe som gäller nu....jag tycker det är lite synd att en sån här bra sida ska dö ut....
Hellre dö än fega
-
- Ulf Carlsson
-
jag är kvar. är inne här minst en gång om dagen och ser vad som händer och sker. därimot kan jag erkänna att jag inte spelar så mkt, men det är för att tiden inte riktigt räcker till. men är det någon som vill ha tävlingar släng iväg ett meddelande någon stans så kan vi lösa det. tycker själv att det är ont om tävlingar de gånger man är inne och kör.
- Marcus Strand
- Tommie Lindberg
- Ulf Carlsson
- Hasse Onkamo
- Hasse Onkamo
- Ulf Carlsson
-
- Robert Sahlstedt
Jag tittar in nån gång i veckan, ibland oftare. Mest för att se om det händer nåt skoj här och vad folk hittar på.
Jag spelar inte så ofta längre men pillar lite med ett par projekt i bakgrunden då och då, lite sporadiskt. Det är ju som det är, intresset går i vågor och vissa veckor kör man lite varje dag, både i spelet och med projekten, och däremellan kan det gå lång tid utan att man rör det alls.
Vad som verkligen behövs för min del är nog ett nytt spel där alla kan samlas igen. Det är fasligt dött på den fronten tyvärr...
Jag spelar inte så ofta längre men pillar lite med ett par projekt i bakgrunden då och då, lite sporadiskt. Det är ju som det är, intresset går i vågor och vissa veckor kör man lite varje dag, både i spelet och med projekten, och däremellan kan det gå lång tid utan att man rör det alls.
Vad som verkligen behövs för min del är nog ett nytt spel där alla kan samlas igen. Det är fasligt dött på den fronten tyvärr...
- Fredrik Wengberg
Har tyvärr tröttnat lite på RBR som jag har skrivit i en annan tråd, men är inne och kolla här med jämna mellanrum.Kör nåt litet rally då och då när andan faller på, men hoppas att inspirationen kommer tillbaka.Kanske är bra med ett uppehåll.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
-
Samma här, tröttnade ur helt för ett år sen och har knappt rört G25:an sen dess... Känner dock att sugen börjar komma krypande igen...Fredrik Wengberg wrote:Har tyvärr tröttnat lite på RBR som jag har skrivit i en annan tråd, men är inne och kolla här med jämna mellanrum.Kör nåt litet rally då och då när andan faller på, men hoppas att inspirationen kommer tillbaka.Kanske är bra med ett uppehåll.

Yokohama Motorsport