Jag väntar på svar från webhotellet.
Vid 07:45 gick det hyggligt. Men nu vid 10:15 är det supersegt igen.
Har jag otur är det någon ändring i php-standarden som gör att jag måste kolla upp om forumet måste uppgraderas. I så fall kanske det blir stopp ett tag, men jag meddelar det i så fall.
Startar då en enklare gästbok eller så som vi kan tjata lite i om det behövs.
Återkommer så snart jag vet mer.
Under tiden får vi använda det tråkiga tålamodet...
Ditt webbhotelskonto rbrserien.se använder sig av en mysql server som vi
just nu har problem med. teknikerna är medvetna om problemet och kommer
att rätta till felet så fort de kan.
Alltså, ge grabbarna på webbhotelet beröm. Sidan är ju löjligt snabb nu. Det går fortare bläddra här än mellan mapparna i datorn.....och jag har "bara" 24 mb adsl, ingen fiber.
Är det någon som vet vad det kan vara för fel när et Team kompis till mej inte kommer in på denna sida, Han kommer in på alt annat men inte här, Han har samma på Sin speldator + bärbara.
Ulf Carlsson wrote:Är det någon som vet vad det kan vara för fel när et Team kompis till mej inte kommer in på denna sida, Han kommer in på alt annat men inte här, Han har samma på Sin speldator + bärbara.
"Inte kommer in" vad innebär det?
Kan inte sidan visas? Kan han inte logga in?
Vilken webbläsare?
Visas inget eller någon form av felkod? Dra en skärmdump och maila på erik@jis.se så ska vi se.
Ulf Carlsson wrote:Är det någon som vet vad det kan vara för fel när et Team kompis till mej inte kommer in på denna sida, Han kommer in på alt annat men inte här, Han har samma på Sin speldator + bärbara.
"Inte kommer in" vad innebär det?
Kan inte sidan visas? Kan han inte logga in?
Vilken webbläsare?
Visas inget eller någon form av felkod? Dra en skärmdump och maila på erik@jis.se så ska vi se.
Han kommer tydligen inte als in på sidan, Men ska be han skicka en skärmdump