rFactor
-
-
- Erik Persson
- Marcus Strand
- Marcus Strand
- Erik Persson
-
-
- Ulf Carlsson
Troligen så har du något som har hamnat fel. Har du installera några extra Modar eller banor sen du gjorde installationen ?? I så fall kan något av dom hamnat fel.Då kan det bli så,Alexander Holmstrom wrote:Hej! kan någon svara på detta... vad är de för fel då man ska starta rFactor och den lilla logon kommer upp i rutan men sen händer inget.. detta händer andra gången man ska starta spelet. första gången fungerar de bra (efter instalation)
-
Hej igen. nej ulf, jag har inte instalerat något.. efter instalationen så funkar de perfekt... men de så stänger man av spelet och ska starta de igen så kommer man inte längre än den lilla rutan... de är synd för jag skulle jätte gärna köra rallycross med erUlf Carlsson wrote:Troligen så har du något som har hamnat fel. Har du installera några extra Modar eller banor sen du gjorde installationen ?? I så fall kan något av dom hamnat fel.Då kan det bli så,Alexander Holmstrom wrote:Hej! kan någon svara på detta... vad är de för fel då man ska starta rFactor och den lilla logon kommer upp i rutan men sen händer inget.. detta händer andra gången man ska starta spelet. första gången fungerar de bra (efter instalation)

- Erik Brodin
- Ulf Carlsson
Händer det inget om du väntar ett tag,?? Det kan vara lite segt i bland när det ska starta,Alexander Holmstrom wrote:Hej igen. nej ulf, jag har inte instalerat något.. efter instalationen så funkar de perfekt... men de så stänger man av spelet och ska starta de igen så kommer man inte längre än den lilla rutan... de är synd för jag skulle jätte gärna köra rallycross med erUlf Carlsson wrote:Troligen så har du något som har hamnat fel. Har du installera några extra Modar eller banor sen du gjorde installationen ?? I så fall kan något av dom hamnat fel.Då kan det bli så,Alexander Holmstrom wrote:Hej! kan någon svara på detta... vad är de för fel då man ska starta rFactor och den lilla logon kommer upp i rutan men sen händer inget.. detta händer andra gången man ska starta spelet. första gången fungerar de bra (efter instalation)
-
- Ulf Carlsson
grafiken i rfactor är helt ok, fins väl några modar som ljud + grafiken är lite sämre men dom flesta modar + banor är helt ok ,Sen beror det ju på vad man har för grafikkort, Men det är sällan jag har hört någon som klagar på Grafiken, Så nog är det värt pengarna,
Gå in här så kan ni nog få svar på det mesta som gäller rFactor,
http://uffes.forum24.se/
Gå in här så kan ni nog få svar på det mesta som gäller rFactor,
http://uffes.forum24.se/