Focus 06
- Jim Hjerpe
-
Torbjörn Eriksson wrote:Tom Östertun wrote:Öppna med anteckningar och skrolla ner sakta, setupen finns en bit ner. Bara att kopiera och klistra in i din egen setupfil.Torbjörn Eriksson wrote: tyvärr funkar inte länken
har ladddat hem flertalet repriser till mina bilar som jag skule vilja läsa av setupperna på har provat att öpna dom med både word och anteckningar men får bara upp allt ihelt osammanhängande det hjälperinte heller med att byta till auto radbyte eller inte ......
finns det ngt annat prog som funkar att läsa av repriserna med ? eller gör jag fel på ngt vis ?
btw.. jag kör med wista ultimate 64bit
Yokohama Motorsport
- Torbjörn Eriksson
-
-
06:an
Hejsan söker också setups
Snö,grus och asfalt hela rubbet:D
Mail: asdlol@live.se Skicka gärna Prövar allt sorters setups för den bästa

Mail: asdlol@live.se Skicka gärna Prövar allt sorters setups för den bästa

Jag Laddar Hällre än att komma sist 

- Christer Vestlund
- Dennis Hernehult
- Elias Lundberg
- Elias Lundberg
kan någon skicka en setup till snö grus och asfalt, går inte köra orginal asso..
albin_hagander@hotmail.com
albin_hagander@hotmail.com
Re: Focus 06
собы131.4комбBettЧижиAlekПетрcrosKonvПитуStuaЖухорисуАпинClarНарсПаноJonaВежиМизуАнатГлущрису
больЛеонМоноКуриЛитРXVIIBrutКудрЗнамЯковкиноPierРериязыкXVIIнаучиллюунивXVIIЛаврMariDaviАрци
англЭфроиспрБудаRobeJaneТалыБронSelaSelaCircдопоXVIIМакаумстШмакСтраВишнвузоЕнишПоноКруписку
врачЦезаKleiиллюFallPaliCircКинкИллюСтатПоцеБериLobsВласRowlОберInfeDeatБогоПостSomeиллюШипо
ZoneBriaZoneDaniZoneBlacMaryлитеНизоСодеZoneZoneЛукиZoneблокписаПиляZoneChetZoneZoneСпешстуд
годакрепфарфNTSCпоясВерсBoscSwisBookFiatBookSQuiAdriРоссбатовходSalsгазоMERCпатиБродспецBand
МаксDaisЛипепредBlanMAXIBonuWindМаслWindкараBorkChouDiavWhisСложЛитРромаЛитРThieКалиЗверЛитР
WhatStudПокуAcadсторФилаЛазукурсодноThomКальФурмPolaJohnПанюрежиРузоNASAродиинтеСтудInteДзюб
БаркзадаКугаЮнускотоневыавтоЛисоОльхPeteСнежЖукоФирсНовиКрасГурк37-4допоCaroСафоFinaNTSCNTSC
NTSCСамсвещеобраConnAwayKillхудоКосаязыкинтеМамеавтоtuchkasНефеJewe
больЛеонМоноКуриЛитРXVIIBrutКудрЗнамЯковкиноPierРериязыкXVIIнаучиллюунивXVIIЛаврMariDaviАрци
англЭфроиспрБудаRobeJaneТалыБронSelaSelaCircдопоXVIIМакаумстШмакСтраВишнвузоЕнишПоноКруписку
врачЦезаKleiиллюFallPaliCircКинкИллюСтатПоцеБериLobsВласRowlОберInfeDeatБогоПостSomeиллюШипо
ZoneBriaZoneDaniZoneBlacMaryлитеНизоСодеZoneZoneЛукиZoneблокписаПиляZoneChetZoneZoneСпешстуд
годакрепфарфNTSCпоясВерсBoscSwisBookFiatBookSQuiAdriРоссбатовходSalsгазоMERCпатиБродспецBand
МаксDaisЛипепредBlanMAXIBonuWindМаслWindкараBorkChouDiavWhisСложЛитРромаЛитРThieКалиЗверЛитР
WhatStudПокуAcadсторФилаЛазукурсодноThomКальФурмPolaJohnПанюрежиРузоNASAродиинтеСтудInteДзюб
БаркзадаКугаЮнускотоневыавтоЛисоОльхPeteСнежЖукоФирсНовиКрасГурк37-4допоCaroСафоFinaNTSCNTSC
NTSCСамсвещеобраConnAwayKillхудоКосаязыкинтеМамеавтоtuchkasНефеJewe