Testade Evo6 GrN denna avslutningstävling men kämpade lange i slutet på SS6 för att komma upp ur diket. Slutade med trädträff och jag haltade in i mål. Ingen mening att fortsätta utan drivaxlar och bromsar.
Bara att lyfta på hatten och gratulera Micael till totalseger i J-SM
Körde bort mig själv på SS 9, där vi hade fel däck, men kände att jag var tvungen att ladda ändå för att ta igen lite förlorad tid från tidigare sträckor. Slutade med en rullning ut bland träden, försökte ta mig upp själv men det var bara att inse att vi behövde hjälp av publiken.
Men det var en rejäl fight, skilde bara 3,xx sekunder mot Micael före sträckan till min fördel, så det hade verkligen blivit tight
Stort Grattis igen, och tack Hasse för en kanon-säsong!!!
Tackar och bockar , jag höll på att strula till det direkt på första SS med en två hjuls åkning som slutade med att jag missade ingången på nästa sväng och åkte av lite. Sen gjorde jag en snabb rull på trean tror jag.
Jag har problem att konsentrera mig på USA sträckorna, det blir långa partier där man ligger och ylar mot varvstoppen, då hinner jag börja tänka på annat Dom är förbaskat tråkiga.....tycker jag.
Det gick riktigt bra på Englands sträckorna med ett lyckat däcks val som avgorde känns det som.
Hatten av till alla som jobbat med serien, riktigt roligt med täta fighter,
Innan jag köper slutresultatet i Nat Spec 4wd.
Skall Kalle Svensson skicka in replayers till pluginet.
På SS2 har det gått duktigt snabbt för att vara en S2000 bil.