Reversed tracks

Enskilda rallyn som inte ingår i några serier.
Post Reply
Marcus Jansson

Reversed tracks

Post by Marcus Jansson »

nu verkar banorna kommit baklänges,inte provat än men ni laddar hem här http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... t&dlid=127
Marcus Jansson

Post by Marcus Jansson »

Och de ÄGDE ! fy faan va sköjj,helt omöjligt men,ni som har betalat kan väl göra MASSOR rallyn me dom här sträckorna,Shepherds Shield 2 är skit sköjj,absolut när dom lagt till hinder...Mineshaft 2 är skitsköjj över hoppet :P orkade nätt o jämt upp me 2wd :P
Marcus Strand

Post by Marcus Strand »

Ska testa!!!
Anders Alm

Post by Anders Alm »

Marcus Strand wrote:Ska testa!!!
Jag har testat :D Vissa SS är riktigt svåra men det är väll för man inte är van vid dom :?
#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
Christer Wallin

Post by Christer Wallin »

Marcus Jansson wrote:Och de ÄGDE ! fy faan va sköjj,helt omöjligt men,ni som har betalat kan väl göra MASSOR rallyn me dom här sträckorna,Shepherds Shield 2 är skit sköjj,absolut när dom lagt till hinder...Mineshaft 2 är skitsköjj över hoppet :P orkade nätt o jämt upp me 2wd :P
Vilket lyft för spelet. :P
Tyvärr kan inte vi vanliga dödliga lägga upp rallyn med sträckorna än. :cry:
Marcus Jansson

Post by Marcus Jansson »

Ja ett riktigt lyft tycker jag,ja sattsar fel i varenda krön känns de som .. Men Mineshaft 2 är riktigt sköjj ! Bissanne 2 blir nog en höjdare när man lärt sig den...Ok de va synd :/ tråkigt att bara köra dom Offline
Marcus Strand

Post by Marcus Strand »

Detta var helt VÄRST! :D
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Nu fick inspirationen ett lyft med 1000%. Det här behövdes verkligen :D Nu gick värdet upp på spelet igen med några hundra :D
Mattias Ahlstrom

Post by Mattias Ahlstrom »

Verkar som mitt grafik-kort inte gillar de nya sträckorna. Jag kunde köra ca 1 minut sen var det stopp. Blev bara gröt på skärmen....(å det är ju inte så lätt att köra i :) ). När jag avinstallerade de nya sträckorna funkade allt som vanligt igen. Jag tror dessutom att jag har de senaste drivrutinerna så det är väl bara att acceptera. :(
Clarence Blom

Post by Clarence Blom »

Tror knappt det är grafikkortet. Du hade inga moddar installerade?
Mattias Ahlstrom

Nja, de moddar jag har installerat är nog bara den så jag slipper fotografer och Eriks noter....tror jag. Datorn muttrade nånting om grafikkortet när det hände. Minns inte riktigt vad det stod. Kan installera det igen och se vad som händer.
Marcus Jansson

Post by Marcus Jansson »

ladda hem Z-fix i download här på sidan,lägg sedan den i "plugins" mappen i richard burns rally mappen...De kan va ett problem ?
Mattias Ahlstrom

Z-fixen ligger redan där så det är nog inte felet. Tycker i.o.f själv att det skulle vara lite konstigt att grafikkortet klarar hela spelet men inte "samma" sträckor när dem går åt andra hållet. Ska testa igen lite senare. Tack för att ni engagerar er!
Erik Persson

Post by Erik Persson »

Tyckte också att sträckorna var lite "tungdrivna" Men det flöt på helt okej för mig. Hade testat ett par vändor på Shepherds Shield II och en vända på Mineshaft II innan jag körde rallyt som ligger på pluginsidan.

Det är klart fräckt med nya sträckor...
Mattias Ahlstrom

Nu har jag installerat om det och det funkar men det verkar lite instabilt. När man är i menyerna i spelet så blinkar det en hel del och den svarta bakgrunden skimrar i blått. Nåja, nu funkar det i alla fall....än så länge.
Post Reply