Nu till mitt problem. Ja inte ett problem kanske men jag har sumpat min profil på CZ plugget så jag tvingats göra en ny

//Christer
På första sidan efter du har loggat in finns "Profile" precis under namnet. Där väljer du Country sedan. Eller har jag fel?Christer Vestlund wrote:Hej Pojkar och flickor för den delen( föresten var är dom är det inga tjejer som kör??. )
Nu till mitt problem. Ja inte ett problem kanske men jag har sumpat min profil på CZ plugget så jag tvingats göra en ny. Då har jag ingen flagga för landtillhörighet framför namnet, hittar inget under min profil heller. Hur fixar man sånt.
//Christer
Du har alldeles rätt där Erik !Erik Persson wrote:På första sidan efter du har loggat in finns "Profile" precis under namnet. Där väljer du Country sedan. Eller har jag fel?Christer Vestlund wrote:Hej Pojkar och flickor för den delen( föresten var är dom är det inga tjejer som kör??. )
Nu till mitt problem. Ja inte ett problem kanske men jag har sumpat min profil på CZ plugget så jag tvingats göra en ny. Då har jag ingen flagga för landtillhörighet framför namnet, hittar inget under min profil heller. Hur fixar man sånt.
//Christer
Jodå. Linda Sjölin är med. Är registrerad åtminstone! Kör är ja lite osäker på..Christer Vestlund wrote:Hej Pojkar och flickor för den delen( föresten var är dom är det inga tjejer som kör??. )
//Christer