Leif Backlund wrote:Har försökt köra nån med grB-modden, men jag får mismatch på alla bilar och blir utsparkad?
Det fins 2 RallyCross Modar. Om det är min server du har testat så ska det vara Rally Cross 2.11 som funkar på den servern, server namn =Uffes RallyCross Test
Det fins även en norsk RC server men den är speciell mod till
1 Rally Cross
2 RallyCross Group B
hur gör man för att lägga upp en server ulf? har försökt gjort det(från spelet) några gånger, men ingen som hittar den.... måste man ha något speciellt program eller nåt?
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"
Leif Backlund wrote:Har försökt köra nån med grB-modden, men jag får mismatch på alla bilar och blir utsparkad?
Det fins 2 RallyCross Modar. Om det är min server du har testat så ska det vara Rally Cross 2.11 som funkar på den servern, server namn =Uffes RallyCross Test
Det fins även en norsk RC server men den är speciell mod till
1 Rally Cross
2 RallyCross Group B
hur gör man för att lägga upp en server ulf? har försökt gjort det(från spelet) några gånger, men ingen som hittar den.... måste man ha något speciellt program eller nåt?
Vet inte riktigt hur man gör, Jag tar tillgång till en servar som fins i Örebro som jag får använda, Men normalt ska det gå att bara Hosta ett spel, Men jag har samma problem som du med det ingen ser den,Det brukar vara massa portar som ska öppnas om man har router, Men ni får gärna köra på den jag har uppe, Om ni inte hittar den direkt så refresha några gånger så hittar ni den
Har varit inne och testat på Uffes server nu och det funkar perfekt.Om ni inte hittar den om ni refreshar så tryck på den blåa knappen istället och skriv in IP adressen direkt. 83.227.21.3
Vi ses sen.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Kenneth Nyström wrote:har endast plats för 8st dock
Vi kanske kan be Uffe lite snällt att han ökar på antalet lite, annars så får vi väl i så fall ta servern som Chris pratade om men hur många kan köra där då?
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!