240 TURBO VXLLÅDAN RASAR HELA TIDEN????
-
240 TURBO VXLLÅDAN RASAR HELA TIDEN????
hej! jag kör volvo 240. nån som vet varför min låda beter sig konstigt och att den rasar efter första kurvorna? jag har ändrat commonfilen i physics.rbz så att jag har turbo. nåt annat man måste ändra också?
- Chris Nyström
Re: 240 TURBO VXLLÅDAN RASAR HELA TIDEN????
C-Bass wrote:hej! jag kör volvo 240. nån som vet varför min låda beter sig konstigt och att den rasar efter första kurvorna? jag har ändrat commonfilen i physics.rbz så att jag har turbo. nåt annat man måste ändra också?
Har du läst reglerna för användarnamn?

"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
- Erik Persson
-
-
Jag skulle nog rekommendera att ladda ner Kenneths turbophysics och jämföra. När jag kör med den physicen så har jag då aldrig haft några problem med lådan.Joakim Eliasson wrote:hej! jag kör volvo 240. nån som vet varför min låda beter sig konstigt och att den rasar efter första kurvorna? jag har ändrat commonfilen i physics.rbz så att jag har turbo. nåt annat man måste ändra också?
http://www.gavle.to/~halsingeserien/turbo.rar <---- En physics som jag gärna skulle vilja se bli godkänd på pluginget !
- Ulf Carlsson
Var hittar man denna Kenneths turbophysics o vad gör det för skilnad ??Anders Svärd wrote:Jag skulle nog rekommendera att ladda ner Kenneths turbophysics och jämföra. När jag kör med den physicen så har jag då aldrig haft några problem med lådan.Joakim Eliasson wrote:hej! jag kör volvo 240. nån som vet varför min låda beter sig konstigt och att den rasar efter första kurvorna? jag har ändrat commonfilen i physics.rbz så att jag har turbo. nåt annat man måste ändra också?
http://www.gavle.to/~halsingeserien/turbo.rar <---- En physics som jag gärna skulle vilja se bli godkänd på pluginget !
-
...
ulf du hade ju med länken i ditt inlägg =) öppna ögonen!
klicka på länken sen klistra in den i physics.rbz
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!
citat : Sten-Ove Olsson
citat : Sten-Ove Olsson
- Ulf Carlsson
Re: ...
Men den var väl inte godkänd ??Kenneth Nyström wrote:ulf du hade ju med länken i ditt inlägg =) öppna ögonen!
-
Nope, det är den inte, men jag tyckte även att jag skrev "En physic jag gärna skulle vilja ha godkänd på pluginet"Ulf Carlsson wrote:Men den var väl inte godkänd ??Kenneth Nyström wrote:ulf du hade ju med länken i ditt inlägg =) öppna ögonen!
För Volvon blir så mycket roligare att köra med turbophysics !
-
- Ulf Carlsson
okAnders Svärd wrote:Nope, det är den inte, men jag tyckte även att jag skrev "En physic jag gärna skulle vilja ha godkänd på pluginet"Ulf Carlsson wrote:Men den var väl inte godkänd ??Kenneth Nyström wrote:ulf du hade ju med länken i ditt inlägg =) öppna ögonen!
För Volvon blir så mycket roligare att köra med turbophysics !

-
- Rasmus Persson