Nu närmar sig 5:e upplagan av rbrserien
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
- Ulf Carlsson
-
-
-
-
- Rasmus Persson
-
Da har jeg fått vært i finland og kjøpt meg ny bil av tommi mäkkinen, siden jeg vraket min N10 i første løpet denne sesongen, så måtte jeg ha meg en ny bil og da falt valget helt enkelt på en litt nyere Gr.N Subaru Impreza og da ble det en N11 som jeg kommer til og fortsette sesongen i, dette er en bil som jeg tror kommer til og passe meg veldig godt
Har fått kjørt noen tester nå og dette ser veldig lovene ut, og KANSKJE jeg kan kjempe helt i toppen i N4 klassen innen sesongen er slutt, har fått meg kjempe bra setup til både Snø,grus og asfalt, takket være roy magnes, så tusen takk til han.
Fikk testet bilen hos Tommi Mäkkinen i finland på snø, noe som var veldig morro.
Jeg ser nå frem mot en kjempe fin sesong og håper og ta med meg noen poeng fra alle løpene, som mine sponsorer sa til meg, kjører først og teller poeng til slutt
Lykke til alle sammen

Har fått kjørt noen tester nå og dette ser veldig lovene ut, og KANSKJE jeg kan kjempe helt i toppen i N4 klassen innen sesongen er slutt, har fått meg kjempe bra setup til både Snø,grus og asfalt, takket være roy magnes, så tusen takk til han.

Fikk testet bilen hos Tommi Mäkkinen i finland på snø, noe som var veldig morro.
Jeg ser nå frem mot en kjempe fin sesong og håper og ta med meg noen poeng fra alle løpene, som mine sponsorer sa til meg, kjører først og teller poeng til slutt

Lykke til alle sammen

/ / Wolden