aha okey skulle inte vilja köra en sådan bil som man inte ser bakåt i speglarna ;PTommie Lindberg wrote:Nej det går inte. Eller går gör det väl, men då stämmer inte 3D-modellen och då går det inte att starta med den i pluginet.Rasmus Harrström wrote:går det inte flytta fram speglarna ? tror den ser ännu bättre ut då! =) bara ett förslag!
Hans/ TackarJust Fiaten tog inte så lång tid, har min Corsa lackad likadant så det var bara att kopiera allt från den och justera så det passade Punton. Men Corsan tog lång tid...
Visa era Bilar!
-
-
När JAG kör rally tittar jag helst hela tiden Framåt. Vad jag lämnar bakom skiter jag i! ha ha. Skämt och sido, dom ser ut att sitta lite långt bak. Men glöm inte att Fiat är Italienskt och där lägger dom nästan mer krut på utseende än funktion(min helt egna åsikt). Ibland lyckas dom med bägge och då blir det riktigt grymma saker tycker jag.
-
fiat har EN given plats... o det är på SKROTEN!Hans Hedskog wrote:När JAG kör rally tittar jag helst hela tiden Framåt. Vad jag lämnar bakom skiter jag i! ha ha. Skämt och sido, dom ser ut att sitta lite långt bak. Men glöm inte att Fiat är Italienskt och där lägger dom nästan mer krut på utseende än funktion(min helt egna åsikt). Ibland lyckas dom med bägge och då blir det riktigt grymma saker tycker jag.

jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!
citat : Sten-Ove Olsson
-
om du kollar lite fakta så sitter speglarna längre bak just för att dom flyttat tbx föraren rejält för att få till vikten!! kika på lite bilder från tex kimis bil så ser du att dom sitter en bit bak-.... så jag tror nog man ser kanon i speglarna----Rasmus Harrström wrote:aha okey skulle inte vilja köra en sådan bil som man inte ser bakåt i speglarna ;PTommie Lindberg wrote:Nej det går inte. Eller går gör det väl, men då stämmer inte 3D-modellen och då går det inte att starta med den i pluginet.Rasmus Harrström wrote:går det inte flytta fram speglarna ? tror den ser ännu bättre ut då! =) bara ett förslag!
Hans/ TackarJust Fiaten tog inte så lång tid, har min Corsa lackad likadant så det var bara att kopiera allt från den och justera så det passade Punton. Men Corsan tog lång tid...
jag tar hellre några stygn än en taskig placering!!
-
Där slog du nog fan huvudet på spiken Kenneth...Kenneth Nyström wrote:fiat har EN given plats... o det är på SKROTEN!Hans Hedskog wrote:När JAG kör rally tittar jag helst hela tiden Framåt. Vad jag lämnar bakom skiter jag i! ha ha. Skämt och sido, dom ser ut att sitta lite långt bak. Men glöm inte att Fiat är Italienskt och där lägger dom nästan mer krut på utseende än funktion(min helt egna åsikt). Ibland lyckas dom med bägge och då blir det riktigt grymma saker tycker jag.

Yokohama Motorsport
-
-
- Rickard Widén
-
-
- Erik Brodin