ja de är in gen vidare grafik på finska banorna.. några är väl väl bra .. dom som jag tycker är bäst grafik på är ju..tuomioja o tervaniemi o rc banan förståsUlf Carlsson wrote:Kul banor, Men grafiken är ingen höjdare RC banan går bra, men inte dom andra,Blir så jäkla grovkornigt Men det är kanske jag som har för dåliga grejer,
rallycross bana
-
-
-
hej emil så här gör du.. när du laddat hem banan så har du två mappar en som heter plugins o en som heter rx_content.. du öppnar den som heter plugins o kopierar den som heter rbr_rx.dll o lägger in den i plugins mappen i spelet.. o rx_content mappen lägger du i rbr mappen baraEmilJohansson wrote:Hur gör man för att installera rc banan?? jag bara la in RX_CONTENT och Plugins mapparna i spel mappen, det laddar men sen blir det bara svart och bara ljudet från bilen hörsKan nån hjälpa mig??
-
-
-
Jahao
Men varför funkar det inte
Det ska alltså bara vara att kopiera filen som ligger i Pluginmappen å lägga in i Plugin mappen i spelet? Å sen lägga in RX_CONTENT i spelmappen?? Det är inget annat man måste installera?? Jag prövade med några andra nedladdnings sträckor men dem blir det likadant mää
Ljudet hörs, men det ää svart

-
Har du installerat Z-fixen..?EmilJohansson wrote:JahaoMen varför funkar det inte
Det ska alltså bara vara att kopiera filen som ligger i Pluginmappen å lägga in i Plugin mappen i spelet? Å sen lägga in RX_CONTENT i spelmappen?? Det är inget annat man måste installera?? Jag prövade med några andra nedladdnings sträckor men dem blir det likadant mää
Ljudet hörs, men det ää svart
Yokohama Motorsport
-
-
-
- Rasmus Persson
-
-
hej emil de står precis likadant så hos m ig här.. de tar en stund o ladda upp bara...EmilJohansson wrote:Nu har jag installerat dää men det funkar inte ändåMen när jag laddar upp banan så står det "Load Effect () : error in RX_CONTENT\COMMON\FX\shadow" tror ja...Vad är det?? är det därför det inte funkar tror du??
- Rasmus Persson
Det var någon du länkade ...Joakim.Karlsson wrote:vad är de för sträcka du har hittat rasmusRasmus Persson wrote:Ojj ! Tycker inte om nya sträcker , misshandlar mina växlar hårt då. måste lära mig , andra gången jag kör sträckan .
[youtube][/youtube]
// Persson
RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE
Real: Volvo 244 87\" Voc

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE
Real: Volvo 244 87\" Voc

-
jaha trodde de var nån du hae hittat.. nå vad tyckte du då omdom finska sträckorna ...fina banor eller vad säger du.. roliga tycker jagRasmus Persson wrote:Det var någon du länkade ...Joakim.Karlsson wrote:vad är de för sträcka du har hittat rasmusRasmus Persson wrote:Ojj ! Tycker inte om nya sträcker , misshandlar mina växlar hårt då. måste lära mig , andra gången jag kör sträckan .
[youtube][/youtube]