Hade grön ryggsäck med förresten o en kamera runt halsen. De gäller att alltid va på hugget!!!
Rasmus Persson wrote:Stod 8km in på ss2 sen flyttade mig till Patrik fick Niklas sääw ! Går inte att förklara farten han hade in . Värre en WRCsen vidare till långens böjj . stod med Stefan Larsson här på forumet. . Dagens favvo ladd var Janne Onkamo . Fy f****n så gött ladd vid oss på 2an tummen upp !
![]()
![]()
![]()
Anders Alm wrote:Några som ska till Hässleholm i helgenFör min del blir det bara rally tittande på lördagen
men 7 SS får väll duga
![]()
Frågan är vilka SS man ska välja bara
OkeyDaniel Ekdahl wrote:ska dra till hässleholm om en timme, ska se 2 ss idag på garnisionen. Tror Mats Andersson (NEZ)kan sätta bra tider där med sin Astra. blir fräckt.sen Tar jag nog första sträckan i morgon och avslutar på sista, de brukar vara på hovdala, slutet på den sträckan kallas guldkusten och där är fräckt att stå.
![]()
Anders Alm wrote:Några som ska till Hässleholm i helgenFör min del blir det bara rally tittande på lördagen
men 7 SS får väll duga
![]()
Frågan är vilka SS man ska välja bara
Tror vi menar samma ställe på hovdala! där ligger en jävla sten i den högern om jag inte minns fel. har precis kommit hem fårn hässlehåla nu i kväll, va fräckt som vanligt, imponerad av peter z i 940 volvon, rastade ju skiten och av Seat KC och corollor.. ska ju knappt gå.. Mats Andersson var 1 sek efter mats jonsson efter 2ss inte dåligt...Anders Alm wrote:OkeyDaniel Ekdahl wrote:ska dra till hässleholm om en timme, ska se 2 ss idag på garnisionen. Tror Mats Andersson (NEZ)kan sätta bra tider där med sin Astra. blir fräckt.sen Tar jag nog första sträckan i morgon och avslutar på sista, de brukar vara på hovdala, slutet på den sträckan kallas guldkusten och där är fräckt att stå.
![]()
men 7 SS får väll duga
![]()
Frågan är vilka SS man ska välja baraVi börjar nog också på SS3 ,första bil ca kl: 09,19.
Sen är det fråganDet är ju en lång paus mellan SS5 - SS6
Kan ju bli SS9 Hovdala , var där förra året. Vi stog då där bilarna kommer ut från skogen , genom bron, sen en rätt så lång raka , sen en höger 2a eller 3a...
Hur närma slutet menar du Daniel![]()
Ja Mats tar nog 2 sträcksegrar på fredagenHan har nog kört tusen varv på den banan
På Hovdala blir nog Gren farlig (om han är kvar)