2WD cupen

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Rasmus Harrström

Post by Rasmus Harrström »

http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 7b1352d292 så nu e det igång igen LYCKA TILL! :P och när jag ändå är i gång och skriver här så kan jag ju meddela att fliken Anmälda på hemsidan är uppdaterad!
Elias Lundberg

Post by Elias Lundberg »

Då har man kört gick åt skogen det var lite svårt jag var tvungen och packa och sånt så fick pausa mitt i ...åker till gotland nu hej då allihoppa!

Kommer hem snart om en vecka
//Elias
Rasmus Harrström

Oj oj oj vad tid det tog men nu är de äntligen uppe Resultatena och så har jag även satt ihop en total resultat alltså alla bilar och förare i en finns med men även klasserna finns så klart.. www.2wdcuppen.3w.se

EDIT: bra om man stavar rätt :P http://www.2wdcupen.3w.se/
Rasmus Harrström

Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Rasmus Harrström wrote:http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 0baf8877bb nu e det igång igen ;P
Finns det nåt lösen eller ska man missa den här tävlingen också :?:
Rasmus Harrström

Hasse Onkamo wrote:
Rasmus Harrström wrote:http://rbr.onlineracing.cz/index.php?ac ... 0baf8877bb nu e det igång igen ;P

Hur ofta kollar du mailen ? :P ligger i ett mail från mig... skickar ett till =)

EDIT: i det senaste mailet kan du inte missa lösenet! Det är det röda fet stilade understrykna i storlek 30 i texstil!
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Rasmus Harrström wrote:
Hasse Onkamo wrote:

Hur ofta kollar du mailen ? :P ligger i ett mail från mig... skickar ett till =)

EDIT: i det senaste mailet kan du inte missa lösenet! Det är det röda fet stilade understrykna i storlek 30 i texstil!
Kollar varje dag :!:
Hasse Onkamo

Post by Hasse Onkamo »

Hasse Onkamo wrote:
Rasmus Harrström wrote:
Hasse Onkamo wrote: Finns det nåt lösen eller ska man missa den här tävlingen också :?:

Har den nu!!!! :wink:
Rasmus Harrström

Hasse Onkamo wrote:
Hasse Onkamo wrote:
Rasmus Harrström wrote:

Har den nu!!!! :wink:

Men såg att du bröt ? =( du är inte ensam och så råkade jag åka på ett par hjon på ss 3 :@ ska använda mindre folk från och med nu!!!! Att ingen säger till dom att det är farligt att stå där!!!! det finns ju bara 3 gamar per land...
Attachments
hjon.jpg
hjon.jpg (29.88 KiB) Viewed 4586 times
Rasmus Persson

Post by Rasmus Persson »

höll på ta slut tidigt ... men vann ss1 och ss2 totalt . sen klass vinst på ss3 och en rejäll fegkörning på sista för att komma imål , ledde kalssen med 50 sek nu =) lyckad tävling för min del. Nu ska jag ta ett dopp i poolen sen duscha för nu är man svett ;)
// Persson

RBR:
Subaru Impreza WRC S14
Volvo 240 LE

Real: Volvo 244 87\" Voc

Image
Rasmus Harrström

johan gustavsson ska du köra volvo eller c2 ? får vara med på båda listorna nu men till nästa gång tas du bort från en av de...
Johan Gustavsson

Post by Johan Gustavsson »

Rasmus Harrström wrote:johan gustavsson ska du köra volvo eller c2 ? får vara med på båda listorna nu men till nästa gång tas du bort från en av de...
Volvo kör jag. C2an var inget för mig :)
Rasmus Harrström

Bara totalen kvar nu annars är resultatena klara på www.2wdcupen.3w.se
Tom Östertun

Post by Tom Östertun »

Missade den här tävlingen och kommer att missa alla andra i den här cupen också så länge du envisas med att lägga tävlingarna måndag - onsdag. :( Åker till jobbet kl 13 och kommer hem kl 03. Sen ska man hinna sova och umgås med sambo och barn också...
Yokohama Motorsport
Rasmus Harrström

Tom Östertun wrote:Missade den här tävlingen och kommer att missa alla andra i den här cupen också så länge du envisas med att lägga tävlingarna måndag - onsdag. :( Åker till jobbet kl 13 och kommer hem kl 03. Sen ska man hinna sova och umgås med sambo och barn också...
Nej vad tråkigt :/ kan ju hoppas på att du hinner någon mer tävling! =)
Post Reply