Kim Gustafsson wrote:hahaha. hade jag råd med det så skulle jag köra rally själv!
oh okej! men som tröst kan ju sägas att det ser faktiskt bra ut rasmus
Var i e-tuna ikväll o kolla på kvällsrallyt ! Självklart heja man på Janne , o bra gick det ju för honom ! Härlig attack ! Extra kul att man fick träffa Hasse den här gången Syns i nyköping !
Jesper Nilsson wrote:Var i e-tuna ikväll o kolla på kvällsrallyt ! Självklart heja man på Janne , o bra gick det ju för honom ! Härlig attack ! Extra kul att man fick träffa Hasse den här gången Syns i nyköping !
Kul o träffa dig också. Ses kanske i Nyköping. Har en flytt som måste bli klar först. Annars blir regeringen tokig. Toffel som man är
"Liten bild på oss från tävlingen"
Attachments
21 - Stefan o Hasse - Kvällsrallyt 09.jpg (203.75 KiB) Viewed 5316 times
Last edited by Hasse Onkamo on 2009 Jun 26 10:35 pm, edited 1 time in total.
Jesper Nilsson wrote:Var i e-tuna ikväll o kolla på kvällsrallyt ! Självklart heja man på Janne , o bra gick det ju för honom ! Härlig attack ! Extra kul att man fick träffa Hasse den här gången Syns i nyköping !
Kul o träffa dig också. Ses kanske i Nyköping. Har en flytt som måste bli klar först. Annars blir regeringen tokig. Toffel som man är
Hehe förstår ! Kul att ni han klart med bilen ! Ska som sagt stå i starten på SS1 i Nyköping
ingen som har två platser över i bilen och som åker ifrån Söderköping/Norrköping till nyckeljakten ? om det skulle vara så ring mig på 0707919678. kan betala en slant för bensin!
Nu är de brått!
Söker skjuts upp till nyköping imorn på nyckeljakten, då våran skjuts ångrade sig.
vi söker två platser från norrköping/söderköping.
kan ge soppa pengar om så behövs.
Ring mig på 0707919678.
Mvh
Hemkommen från Nyköping då ! Hamnade på ss2 vänstern 800m inann mål.
Blev ett par krisernär jag stod där sen vidare snabbt till ss3 kollade ca 10 bil sen vidare till ss5 fick Robin Wallon på avåk .
Sen var det bara att lasta liket kompisen fixade fram ! 1 varv framlänges och 2-3 varv på sidan . Total skrot
// Persson ( Träffade 4-5 st från rbr - serien så det är kul