Stefan Håkansson wrote:Okey ska heja på dig fast du kör en SAAB ,men det är knappt
Lycka till iaf
Du jag ska säga dig Anders att jag hatar saab men fick den i stort sett gratis av en arbetskollega så jag tänkte att den kan jag ha o slänga runt med! Så det är första o sista saaben jag har!
Ska du ut o gama eller?[/quote]
Gama gör vi aldrig Vi står alltid på raksträckor .
Jo för fan klart man måste dit , verkar bli ett bra o stort startfält.....
Till slut blev det ca 225 startande i DackeFejden
Riktigt roligt ska det bli..... Såg även att en Mr Ahlström åkte lite Starlet på öjn Dom hade en superbra tid på SS1 men sen hände det något
Fast först blir det ett litet besök på Ullevi nu den 22
Är det fler som ska dit o se AC/DC
Anders Alm wrote:Till slut blev det ca 225 startande i DackeFejden
Riktigt roligt ska det bli..... Såg även att en Mr Ahlström åkte lite Starlet på öjn Dom hade en superbra tid på SS1 men sen hände det något
Fast först blir det ett litet besök på Ullevi nu den 22
Är det fler som ska dit o se AC/DC
Jag skulle ha åkt på AC/Dc men det blev garaget istället ! Bror och co ska ner !
Anders Alm wrote:Till slut blev det ca 225 startande i DackeFejden
Såg ut som ett motoras i den andra omgången, såg rätt dyrt ut
Kim Gustafsson wrote:Snart bara veckan kvar till våran egen tävling (Lill-Eken 4/7)
Såg att Molin skulle hit och köra
Ingen mer från rbrserien som kommer ner/upp/sidledes?
Nej Lill-Eken blir det nog inte , för långt att köra för en så pass liten tävling.
Såg att Molin skulle vara kartis till Löqvist i sin BMW M3 i Dackefejden , eller är det en annan Daniel Molin
Är det några som ska till Dackefejden Jag ska absolut dit iaf
Nä det är allt samma Molin! Rätt nervöst att byta sida i bilen och dessutom försöka förmedla noter istället för att ta in! Kommer bli intressant o se hur man klarar av det
Blev in princip klar med bakvagnen idag ! Monterade ditt lite fräschar baksljus samt monterat nrplåtshållare och bakluckelås, bara Grp A vinges som ska monteras !
Blev in princip klar med bakvagnen idag ! Monterade ditt lite fräschar baksljus samt monterat nrplåtshållare och bakluckelås, bara Grp A vinges som ska monteras !