Rally Gotland!
- Fredrik Wengberg
Rally Gotland!
Rally Gotland går i verkligheten denna helg så varför inte ett virtuellt dito också?
Alla bilar och klasser.
RBR-Seriens lösen.
Lycka till alla, och jag hoppas så många som möjligt kommer till vår ö och kör denna helg.
Startar 19/4 kl 18.00
Alla bilar och klasser.
RBR-Seriens lösen.
Lycka till alla, och jag hoppas så många som möjligt kommer till vår ö och kör denna helg.
Startar 19/4 kl 18.00
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
- Chris Nyström
kan du ge dig på! bäst du gasar om du skall hålla undan 
vi kommer tyvärr inte tills start på Gotland (IRL) bilen fortfarande riven i molekyler... vi fick ju tyvärr ett motorhaveri pga av dålig etanol, så numera kör vi på Aspens race etanol....

vi kommer tyvärr inte tills start på Gotland (IRL) bilen fortfarande riven i molekyler... vi fick ju tyvärr ett motorhaveri pga av dålig etanol, så numera kör vi på Aspens race etanol....
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
- Fredrik Wengberg
Jo jädrigt synd att ni inte kom hit IRL, men jag skall fan ge dig en match i den virtuella världen iställetChris Nyström wrote:kan du ge dig på! bäst du gasar om du skall hålla undan

- Fredrik Wengberg
- Fredrik Wengberg
Tackar för det Simon!.Simon Ek wrote:Jättekul rally! Bra start på de första 4 sträckorna från min sida, men de två sista var ingen höjdare... Behövde putthjälp på ss5 och behövde backa på ss6...men som sagt jättekul rally!
Sporrar en ännu mer att fixa till ytterligare roliga rallyn. En en gång tack för berömmet.
-
- Anton Brorsson
- Fredrik Wengberg
Requesten godkänd, du får starta om på sträckan där du fick problem.Anton Brorsson wrote:Fan hamnade på skrivbordet när en "flink" kom upp på skrivbordet sen så kom jag inte tillbaka till spelet, skickade en Request
- Anton Brorsson
- Erik Persson
- Fredrik Wengberg
Detta rallyt är ju bara för skojs skull och för att jag är en snäll kille så kan du få starta om Erik om du begär request.Erik Persson wrote:Förbannad jävla skit. Jag kör som en påse skridskor nu för tiden verkar det som. Studsade lite snett på ss1 och träffade ett träd. Så tråkigt att man inte ens kommer så långt att man kan mäta sig.
Jag själv krashade på ss5, så jag har faktiskt planer på att starta om med min reservgubbe.Hade hyffsat bra häng på Nordins och Mr Onkamo nosade mig i häcken.
Hoppas ingen har någon invändning mot detta att jag startar om med min andra profil.
-
Nädå, starta om du. Men då kan du ju starta om mig oxå...Fredrik Wengberg wrote:Detta rallyt är ju bara för skojs skull och för att jag är en snäll kille så kan du få starta om Erik om du begär request.
Jag själv krashade på ss5, så jag har faktiskt planer på att starta om med min reservgubbe.Hade hyffsat bra häng på Nordins och Mr Onkamo nosade mig i häcken.
Hoppas ingen har någon invändning mot detta att jag startar om med min andra profil.

- Hasse Onkamo
Nosade sig förbiFredrik Wengberg wrote:Detta rallyt är ju bara för skojs skull och för att jag är en snäll kille så kan du få starta om Erik om du begär request.Erik Persson wrote:Förbannad jävla skit. Jag kör som en påse skridskor nu för tiden verkar det som. Studsade lite snett på ss1 och träffade ett träd. Så tråkigt att man inte ens kommer så långt att man kan mäta sig.