Norges RBR-serie

Berätta vad ni kör för andra serier och tävlingar.
Simen Næss Hagen

Norges RBR-serie

Post by Simen Næss Hagen »

Da er det offisielt dratt i gang en norsk RBR-serie.

Passordet er "heltverst", og alle er selvsagt velkomne til å kjøre. MEN en liten ting;

Ettersom vi nordmenn er ferske i RBR forhold til dere svensker, er det kun nordmenn som får tellende poeng i sammenlagtlisten. Jeg håper dette er greit for dere, selv om vi nordmenn blir tellende i deres resultatlister. Det har noe med at dere svenskene er så ufattelig mye bedre enn oss fleste norske, slik at mange av de nye og ferske ikke klarer å henge med.

Håper dette er greit. Dere kan selvsagt få kjøre løpene, men sammenlagtlisten blir det kun nordmenn som teller (inntil videre i alle fall) :-)
Ulf Carlsson

Post by Ulf Carlsson »

Vi Svenskar som är nybörjare kan väl få poäng, hehe
Fredrik Wengberg

Re: Norges RBR-serie

Post by Fredrik Wengberg »

Simen Næss Hagen wrote:Da er det offisielt dratt i gang en norsk RBR-serie.

Passordet er "heltverst", og alle er selvsagt velkomne til å kjøre. MEN en liten ting;

Ettersom vi nordmenn er ferske i RBR forhold til dere svensker, er det kun nordmenn som får tellende poeng i sammenlagtlisten. Jeg håper dette er greit for dere, selv om vi nordmenn blir tellende i deres resultatlister. Det har noe med at dere svenskene er så ufattelig mye bedre enn oss fleste norske, slik at mange av de nye og ferske ikke klarer å henge med.

Håper dette er greit. Dere kan selvsagt få kjøre løpene, men sammenlagtlisten blir det kun nordmenn som teller (inntil videre i alle fall) :-)
Låter helt okej för mig, men jag kommer i alla fall att köra så många av era rallyn som jag kan ändå.Kul för er med en Norsk serie, och vem vet, vi "Svensker" kanske kan få vara med nästa år.
Lycka till med serien.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Simen Næss Hagen

Post by Simen Næss Hagen »

Takker for lykkeønskene :)

Joda, jeg kommer antageligvis til å inkludere svenskene etterhvert tenker jeg. Men det kan bli litt kjedelig for oss nordmenn og bli danka ut av de 10-15 beste svenskene i vår egen norsk serie, da vi nordmenn ikke har klart å vinne noe særlig i den svenske serien enda.

Det kule hadde vært om vi kunne samarbeidet og laget en norsk-svensk, nordisk eller skandinavisk serie :)
Ulf Carlsson

Post by Ulf Carlsson »

en norsk-svensk, nordisk serie vore grejt
Fredrik Wengberg

Post by Fredrik Wengberg »

Simen Næss Hagen wrote:Takker for lykkeønskene :)

Joda, jeg kommer antageligvis til å inkludere svenskene etterhvert tenker jeg. Men det kan bli litt kjedelig for oss nordmenn og bli danka ut av de 10-15 beste svenskene i vår egen norsk serie, da vi nordmenn ikke har klart å vinne noe særlig i den svenske serien enda.

Det kule hadde vært om vi kunne samarbeidet og laget en norsk-svensk, nordisk eller skandinavisk serie :)
Låter kul med en Nordisk serie.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
Ulf Carlsson

Post by Ulf Carlsson »

Jag är gärna med o fixar en Nordisk serie.
Andreas Karlsson

Post by Andreas Karlsson »

klart vi skall ha en nordisk serie!

bjud in alla danskar, finnar och norrmän hit så kan vi skapa nåt riktigt kul!

varför inte göra om "svenska RBR serien" till "Nordic RBR series"?
borde väl funka?

svenska RBR serien är ju redan väl uppbyggd och inarbetad så blir ju inget extraarbete mer än att alla måste börja snacka engelska isf svenska/norska (för finnarnas skull ni vet)

tycker det hade varit skitkul.
tyvärr innebär det ju att man hamnar ännu längre ner i listorna och i filmerna kanske vi bara kan ta med topp 10 i varje klass isf samtliga på de sträckrona vi har så på nu...

vad tror ni om det? :)
Roy Magnes

Post by Roy Magnes »

Jeg tror at en nordisk serie er noe som bør drives ved siden av den svenske serien. Med tanke på engelsk språk (for å forstå de danske også :wink: ) bør det i såfall bli et nytt forum. Filmer vil sansynligvis bli nedprioritert, og kanskje komme i en 4 minuters youtube-oppsummering eller noe sånt.

Jeg synes vi kan drive som vi gjøre her nå, og heller se an interessen for om noen vil skape en nordisk serie med tiden :)
"I love it when a plan comes together"
Andreas Karlsson

men en svensk/norsk skulle väl gå bra iallafall?

ser att ni är ganska många norrmän i den norska serien..

och ärligt talat roy, SÅ svårt har jag inte att förstå norska ;)

min mamma är ju faktiskt från norge ;)
Erik Persson

Post by Erik Persson »

Alltså vår serie är öppen för alla nationaliteter så länge de kan kommunicera på något som är ganska nära svenska.
Andreas Karlsson

bara norskar mao :P

och eventuella svenskspråkiga finnar ;)
Roy Magnes

Post by Roy Magnes »

Andreas Karlsson wrote:men en svensk/norsk skulle väl gå bra iallafall?

ser att ni är ganska många norrmän i den norska serien..

och ärligt talat roy, SÅ svårt har jag inte att förstå norska ;)

min mamma är ju faktiskt från norge ;)
Poenget mitt var at vi ikke skal gape over mer enn vi kan svelge med tanke på størrelse på serien. Med tanke på at det er drygt 100 stk. som kjører hvert rally i den svenske serien vil jeg anta at tallet ville fort bli doblet om ikke mer ved en nordisk serie. Og da begynner det å bli mye å holde rede på :wink:
"I love it when a plan comes together"
Andreas Karlsson

får man vara med och slåss i norska serien om man har lite norskt blod i ådrorna? (mamma är född i norge med norsk far och svensk mor)
Tom Östertun

Post by Tom Östertun »

Andreas Karlsson wrote:får man vara med och slåss i norska serien om man har lite norskt blod i ådrorna? (mamma är född i norge med norsk far och svensk mor)
Snakker du norsk da, Andreas? :lol:
Post Reply