Inbjudan EMK Kannan
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
- Erik Persson
-
-
Kollade resultatet
Kort fråga bara. När man kollar på pluginsidan och man fått strafftid. Är den redan påslagen på sluttiden eller ska den läggas på?
- Kim Gustafsson
-
Endelig i mål!
Etter å ha misset de aller fleste løpene i år, har jeg endelig fått deltatt og til og med kommet i mål.
Med en rulling, en frontkollisjon med et tre, samt andre små avkjøringer, er jeg relativt fornøyd med løpet alt i alt.
Det er ganske klart å se at 01 Focusen ikke holder helt følge med de dominerende 03 Focusene i WRC2 klassen. Det mangler en del på både grep og toppfart. Jeg må derfor vurdere hvorvidt jeg skal ta steget opp til 03 selv til neste løp. Om ikke, fortsetter jeg med den trofaste 01.
Med en rulling, en frontkollisjon med et tre, samt andre små avkjøringer, er jeg relativt fornøyd med løpet alt i alt.
Det er ganske klart å se at 01 Focusen ikke holder helt følge med de dominerende 03 Focusene i WRC2 klassen. Det mangler en del på både grep og toppfart. Jeg må derfor vurdere hvorvidt jeg skal ta steget opp til 03 selv til neste løp. Om ikke, fortsetter jeg med den trofaste 01.
- Erik Persson
-
Jag fattar inte redigt hur ni gjort när ni räknade poängen i PWRC?
Jag borde fått 2 poäng om jag nu inte räknat fel(Kan mycket väl vara så.)
Var före Bengt-Arne Molin som fick 2 poäng med 40 sek medans jag inte fick några.
Inget att bråka om eftersom jag inte tampas med någon men hade ju varit kul med några poäng i serien denna omgången
Haha.
Tacksam för svar.
Mvh Chrille
Jag borde fått 2 poäng om jag nu inte räknat fel(Kan mycket väl vara så.)
Var före Bengt-Arne Molin som fick 2 poäng med 40 sek medans jag inte fick några.
Inget att bråka om eftersom jag inte tampas med någon men hade ju varit kul med några poäng i serien denna omgången

Tacksam för svar.
Mvh Chrille
Bättre med en avåkning än att bli ifrån åkt!
- Johan Gustavsson
-