Tack alla!
Det jag är rädd för eftersom min lust till spelet och serien har svalnat är att sidan och serien inte alls blir så bra den kan. En stor del av det som lockar är ju att allt känns fräscht och uppdaterat. Att det är aktuell information och aktuella hemladdningar som finns på sidan.
En annan del är helt egoistisk. Jag vill vinna.

För att vinna måste jag träna rätt mycket vilket tar tid. Jag måste dela min RBR-tid mellan att hålla igång serien/sidan och att träna.
För när det närmar sig tävlingarna blir frågorna fler och fler vill ha hjälp med att få igång spelet eller att få hem sitt skin eller vad det nu kan vara.
Ta nu inte det här som kritik mot er som frågar, för jag förstår att man måste fråga när man vill ha hjälp. Och jag har prioriterat det för att alla ska ha en chans att vara med. Så fortsätt att fråga.
En annan del är att jag är kontrollfreak och delvis även perfektionist. Jag vill inte ha funktioner som fungerar "sådär". Eller hemladdningar som inte är uppdaterade. Dessutom har jag en tendens att jag vill göra en massa saker på mitt eget sätt.
För grunden i mitt intresse för det här är att jag älskar att köra spelet. Det är min passion. Och när inte den passionen finns kvar, finns inte lusten till serien heller. Det hänger liksom ihop.
Nu har jag inte gett upp allt hopp än, men just nu är mitt intresse väldigt svalt och jag ville förklara mig för er.