Ja jag gjorde det alldeles nyss...blev klar för typ 15min senAnders Jonsson wrote:Erik Danielsson- kommer du in på plugginet nu?
mvh// Jonte
ARC Rallyt - INSTÄLLT!
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
-
-
-
- Clarence Blom
- Erik Persson
- Clarence Blom
-
-
Rally
Tur att man har flextid, satt å vänta på att få köra, ocjh tillslut gick det, blev lite stressigt när man visste att jobbet väntade, resultatet blev därefter också
ska nog köra söndagar framöver

www.jis.se - The Driver
-
Körde nyss och hade inga problem alls med pluginet, men däremot med körningen
Till en början gjordes det stundtals en massa småmisstag men fick åtmindstånde till skapliga tider. Men mot slutet på ss7 rullade man ut i skogen och efter det var det bara att ta sig i mål och hoppas på att kunna knipa någon poäng iallafall.
Bra kört allihopa, får ta revansch nästa gång för då är det hemmatävling

Till en början gjordes det stundtals en massa småmisstag men fick åtmindstånde till skapliga tider. Men mot slutet på ss7 rullade man ut i skogen och efter det var det bara att ta sig i mål och hoppas på att kunna knipa någon poäng iallafall.
Bra kört allihopa, får ta revansch nästa gång för då är det hemmatävling

- Vegard Bjorhovden
Tror ikke det var meningen at jeg skulle komme igjennom dette rallyet. Har prøvd 4 ganger og siste gangen krasjet det til desktop uten dmp fil. Synd med tanke på at det er de strekkene jeg liker best.
En ting lurer jeg på, hvorfor ikke ha "Cant resume tournament: No"? Såvidt jeg har forstått logikken så betyr det at man kan fortsette der spillet krasjet, så hvis spillet krasjer mellom to strekker - f.eks. mellom ss6 og ss7, så kan man fortsette på ss7 i steden for å begynne på ss1 igjen etter Tournament reset..
En ting lurer jeg på, hvorfor ikke ha "Cant resume tournament: No"? Såvidt jeg har forstått logikken så betyr det at man kan fortsette der spillet krasjet, så hvis spillet krasjer mellom to strekker - f.eks. mellom ss6 og ss7, så kan man fortsette på ss7 i steden for å begynne på ss1 igjen etter Tournament reset..
It's a long way to the top if you wanna rock 'n roll
- Fredrik Wengberg
Japp det stämmer Vegard, bockar man ur den rutan så får man starta om på sträckan där man hade problemen.Vegard Bjorhovden wrote:Tror ikke det var meningen at jeg skulle komme igjennom dette rallyet. Har prøvd 4 ganger og siste gangen krasjet det til desktop uten dmp fil. Synd med tanke på at det er de strekkene jeg liker best.
-Det är inte farten som dödar , det är smällen eller som de säger i Amerika :
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
It´s not the fart that kills , it´s the smell!
-
A.R.C
Tjena alla!
Jag har efter en tids uppehåll fått lusten åter och såg att det finns ett rally som heter A.R.C Rallyt som jag tänkte känna lite på.
Men, jag kommer inte in.. Efter att jag loggat in och sen slagit lösenordet, så står det att: Rallyschool stage II, inte är orginal.. -vad göra??
Jag har installerat allt från download sidan, och har installerat dom i den ordningen man ska.. _Har jag missat ngt???
Nicke
Jag har efter en tids uppehåll fått lusten åter och såg att det finns ett rally som heter A.R.C Rallyt som jag tänkte känna lite på.
Men, jag kommer inte in.. Efter att jag loggat in och sen slagit lösenordet, så står det att: Rallyschool stage II, inte är orginal.. -vad göra??
Jag har installerat allt från download sidan, och har installerat dom i den ordningen man ska.. _Har jag missat ngt???
Nicke
-
- Chris Nyström
kom till slut in på pluginet, men precis i starten på ss2 blev jag utkastad...
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC