Hallå.
skulle köra lite i går, starta speelt som vanlgit, de avbröts och virusprogrammet säger att där är virus. " packed.win.black.d heter de. de låg i min rbr mapp, tog bort skiten, skulle lägga in pluginet på nytt, o så är skiten där igen, ingen annan som har probs?? tacksam för all hjälp jag kan få.
//Daniel
rbr-virus?
-
- Hasse Onkamo
Re: rbr-virus?
ja fick också problemet. Får stänga av virus programmet innan ja kör, eller göra som Simon skaffa annat virus program.Daniel Ekdahl wrote:Hallå.
skulle köra lite i går, starta speelt som vanlgit, de avbröts och virusprogrammet säger att där är virus. " packed.win.black.d heter de. de låg i min rbr mapp, tog bort skiten, skulle lägga in pluginet på nytt, o så är skiten där igen, ingen annan som har probs?? tacksam för all hjälp jag kan få.
//Daniel
F-secure är problemet
- Anders Alm
Nej nej nej Det är inget problem med F-secure.Hasse Onkamo wrote:ja fick också problemet. Får stänga av virus programmet innan ja kör, eller göra som Simon skaffa annat virus program.Daniel Ekdahl wrote:Hallå.
//Daniel
F-secure är problemet
Gå bara in i Virus/spionskydd
Gå till realtidsgenomsökning
Tryck på undantag längst ner till vänster
Skriv in c:\Program\SCi Games\Richard Burns Rally\Plugins\
Tryck lägg till
Fixat nu blir det ingen realtidsgenomsökning i den mappen

#1 ANDERS ALM
LANCER EVO9
LANCER EVO9
- Hasse Onkamo
okAnders Alm wrote:Nej nej nej Det är inget problem med F-secure.Hasse Onkamo wrote:ja fick också problemet. Får stänga av virus programmet innan ja kör, eller göra som Simon skaffa annat virus program.Daniel Ekdahl wrote:Hallå.
//Daniel
F-secure är problemet
Gå bara in i Virus/spionskydd
Gå till realtidsgenomsökning
Tryck på undantag längst ner till vänster
Skriv in c:\Program\SCi Games\Richard Burns Rally\Plugins\
Tryck lägg till
Fixat nu blir det ingen realtidsgenomsökning i den mappen

-
- Anders Alm
-