Jeg kjører mye med understyring på bilene på asfalt. Tror dette har mer med kjørestil enn bilproblemer å gjøre, for følelsen av tempo er tilstedeFredrik Wengberg wrote:Tycker att du verkar ha ganska mycket problem med understyrning?, jag skulle rekommendera att du ändrade lite på diffarna.
Men annars så var det ju mycket publikfriande körning
Har en ganska bra fjädringsinställning som du kan få testa om du vill.Hör av dig i ett pm eller via MSN så fixar jag det.Roy Magnes wrote:Jeg kjører mye med understyring på bilene på asfalt. Tror dette har mer med kjørestil enn bilproblemer å gjøre, for følelsen av tempo er tilstedeFredrik Wengberg wrote:Tycker att du verkar ha ganska mycket problem med understyrning?, jag skulle rekommendera att du ändrade lite på diffarna.
Men annars så var det ju mycket publikfriande körning
Det jeg sliter mest med er Cz-strekkene (som alle andre). Her får det bare gå som det går
Haha, hur blev jag nu inblandad i detta????, Såg att S1600 tiden var 05.07.80, men jag har åkt 05.03.37 med Focusen. Men killen som åkt s1600 måste ha stått och gasat.Micael Eriksson wrote:Ja du Anton, det är väll bara att gnugga på då, 6,00 med S1600 på east west i australien is koming up..... rofl (vet inte om sambon bor kvar om jag ska träna så mycke) BTW har ni noterat rec tiden på New Bobs 2 i S1600 klassen, mycke träning bakom den.....skulle vilja se Wengberg slå den tiden med WRC bilen....![]()
![]()
Aha okej då förstår jagMicael Eriksson wrote:"New Bobs II CHROBAK Piotr Fiat Punto S1600 03:36.06"
Kopierat från CZ sidan, går det att gena nånstans???
lol, hur du blev inblandad Fredrik??
Nja jag fick för mig att du var högst rankad i sverige i en wrc bil....såg nu att det vat T.Nordins