BTB Ekbacken, Folkracebana
BTB Ekbacken, Folkracebana
I den här tråden tänkte jag skriva lite om arbetet med mitt nästa stora projekt (nej det blir inga nya noter på ett tag).
Bilden under här kan ge en liten inblick av vad som komma skall...
Bilden under här kan ge en liten inblick av vad som komma skall...
- Attachments
-
- preview2.jpg (185.39 KiB) Viewed 8903 times

- Petter Olsen
- Ulf Carlsson
Nu tänkte jag fråga, är det nån här som vet om det går att importera object och sånt från RBR? Måste ja bland annat sätta ut avspärrningar och skyltar...
Också, kan nån förklara för mig hur jag får till såna där skogsväggar? Ni vet ju att det finns lite träd på sträckorna i RBR, men bakom dem finns en "vägg"...
Också, kan nån förklara för mig hur jag får till såna där skogsväggar? Ni vet ju att det finns lite träd på sträckorna i RBR, men bakom dem finns en "vägg"...

-
Du det vet jag inte, vi får se hur snabbt Piddy får färdigt v.06, jag är dålig på datum, men räkna med ett tag tills release.Joakim.Karlsson wrote:ja de skulle verkligen bli kul med lite nya banor till rbr.. när är de tänkte o blir klar ... finns de fler banor man kan ladda hem eller prova på
I dagsläget finns det inte några banor att ladda ner. Förutom de som finns på Downloadsidan.

-
-
-
- Marcus Strand
Karlsson = Nej jag började med Ekbacken häromdan, och ja jag ska köra grupp h cupen (är nummer 5)
strand = vi får se, den är körbar men det finns inga objekt eller "elevation", alltså terräng. Om nån vill beta-testa folkracebanan senare kan ni skicka ett PM till mi!
Om någon kunde svara på detta vore jag mycket tacksam:
Nu tänkte jag fråga, är det nån här som vet om det går att importera object och sånt från RBR? Måste ja bland annat sätta ut avspärrningar och skyltar...
strand = vi får se, den är körbar men det finns inga objekt eller "elevation", alltså terräng. Om nån vill beta-testa folkracebanan senare kan ni skicka ett PM till mi!
Om någon kunde svara på detta vore jag mycket tacksam:

-
angående väggarna så gjorde jag helt enkelt så att jag byggde upp en mur runt hela sträckan, så får du fixa en vettig bild på en skogskant(med luft ovanför träden) därefter gör du "luftdelen" genomskinlig.Simon Ek wrote: Om någon kunde svara på detta vore jag mycket tacksam:
när det gäller objecten från rbr så vet jag inte hur folk gjort, har ju oxå sett att folk använt det.