Grafikproblem
- Erik Persson
-
-
Mattias Adielsson wrote:Jaa blev jätte glad och trodde det var detta som var felet men så kom jaa till hoppas på kaihuvara sträckan ca 2 min in så försvann det igenChris Nyström wrote:Mattias Adielsson wrote: okej:) Nu är det såhär att precis vid 1.35 ungeäfr efter så många minuter så försvinner landskapet på alla sträckorär som en tidsintälld grafikbomb
Jag har provat och installera om det men inget bättre resultat blir galen snart:(
Mvh MAttias
har du nå viloläga eller nåt inställt på datorn?
jag hade ett problem för längesedan att allt blev svart på slutet av Noiker inga andra sträckor, men det var ju ite pinsamt när jag hittade felet
hade inställt i windows att skärmen skullestängas av efter 5minuter.![]()
efter att jag avaktiverat det så funkade det...kan inte komma på va det kan vara ?:S
Här kommer en bild tagen en bit in på kaiuvara sträckan:( så ser du ut visst det går att köra med i snön så men man tappar ändå en hel del känsla

Vill tilläga att följande har jag gjort :
1. nyaste drivrutinerna till mitt grafikkort
2. datan är från 2007 och ska klara spelet utan problem
3. laddat ner båda två patcherna
4. installerat om spelet
5. tagit i och ur skivan och testat båda utan resultat
6. sänkt till lägsta grafikinställning och provat respektive höjt till det yttersta.
Snälla jag är i Akuthjälp får abstinens snart:( Någon där ute som haft liknande skriv en kommentar snälla, tack till alla som försöker och givetvis ska vi lösa detta tillsammans eller va säger ni ? ni vill la ha en till som kämpar i era serier (A)
Mvh Mattias
- Micael Eriksson
-
-
-
-
-
- Chris Nyström
prova att installera om windows och allt...
dom2 datorerna du har testa på har dom ungefär samm grejor i eller?
samma operativ? vilket?
dom2 datorerna du har testa på har dom ungefär samm grejor i eller?
samma operativ? vilket?
"Det är mycket räv och rackar spel i den här branchen"
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
citat av: Per Eklund
www.cnmotorsport.se
Mitsubishi Lancer Evo7 Grp.A
Toyota Corolla WRC
- Erik Brodin
Ursäkta om du blev lite missnöjd.Tror vi sagt och du även testat det mesta men hoppas du får till det till slut..Peppar,peppar och peppar !Mattias Adielsson wrote:Asså sådana tips kan ju ja med räkna ut bättre ni skriver något om ni har någon fundering kring problemet blir ju glad när man ser att det har kommit ett nytt inlägg och så e det bara en sak som är uppenbar inte så kulErik Brodin wrote:Nästa tips...låna en datorMen tack ändå