Inbjudan LBC-Ruschen 1-2/2
Moderators: Micael Eriksson, Tommie Lindberg, Tobias Hult
-
-
- Robert Sahlstedt
-
nu börjar de likna en vanlig tävling i serien med skit fel och nerver som spelar spratt, hade problem me ett stag till växellådan som ibland hoppade löst och då kunde jag inte byta växel, de band i några gånger sen svetsade i men de släpte, så nu är de bara att slita ner lådan och byta dem armen in i lådan, annars gick de bra, nöjd me placeringarna när bilen höll och ja va gvar på vägen och vallarna inte stog förnära varandra
Tuver kan vi inte vara med nästa tävling för då befinner jag mej i Norge på Norska VM rallyt där och är med i besiktningen
men vi ska vara laddade till tävlingen där på och med ny insperation ska nu få de svettit i skogen 
har langt upp repriser nu me men har inge skinn har bara orginal, tuver

Tuver kan vi inte vara med nästa tävling för då befinner jag mej i Norge på Norska VM rallyt där och är med i besiktningen

har langt upp repriser nu me men har inge skinn har bara orginal, tuver
Impreza for live!
-
Kikket på resultatlisten netopp. Jeg har fått poeng for en femteplass i sesongpremiærenn - der ble jeg nummer 6. Eller har Marcus Strand fått et påslag som jeg ikke har fått med meg?
Og i LBC-Ruschen kjørte jeg inn til en femteplass som ser ut til å ikke gi noen poeng
Og i LBC-Ruschen kjørte jeg inn til en femteplass som ser ut til å ikke gi noen poeng

"I love it when a plan comes together"
- Marcus Strand
-
- Erik Persson
Nu är det fixat med dina poäng i LBC-Ruschen.Roy Magnes wrote:Kikket på resultatlisten netopp. Jeg har fått poeng for en femteplass i sesongpremiærenn - der ble jeg nummer 6. Eller har Marcus Strand fått et påslag som jeg ikke har fått med meg?

-
-
mm
Har inte kunnat köra. Datorkrash, igen! Nu ere bara skicka upp datorn till östersund igen. Såatteee, det sög ju.
//Jaeger